Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@15:26:41 GMT

خوزستان از فردا بالای ۵۰ درجه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۹۱۱

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان تا پایان هفته جاری به ویژه طی امروز است که در این ایام احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی در این مناطق وجود دارد.

وی افزود: همچنین ضرایب بالای ناپایداری در روز جاری سبب رشد ابر در نیمه شرقی و مرکزی استان می‌شود که احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی به صورت نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین از فردا تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما و وقوع دماهای 50 درجه و بالاتر به ویژه در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده در برخی نقاط استان مورد انتظار است. 

وی ادامه داد: از اواسط روز پنجشنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آینده به دلیل جریانات جنوبی در سواحل شرقی خلیج‌فارس افزایش نسبی رطوبت در شهرهای ساحلی به ویژه ماهشهر و هندیجان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته شوش با 46.3 و امیدیه با 25.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 29 تا 42.6 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس