Web Analytics Made Easy - Statcounter

مگوایر دوست دارد فوتبالش را در اولدترافورد ادامه بدهد.

طرفداری - هری مگوایر، مدافع لسترسیتی مایل است با انتقال به منچستریونایتد، راه الگوهایش نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند را ادامه بدهد.

به گزارش اسکای اسپورتس، مگوایر 26 ساله که مدافعی ملی پوش محسوب می‌شود، از جمله گزینه‌های مدنظر منچستریونایتد برای تقویت قلب خط دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر گفته شد که لسترسیتی پیشنهاد 78 میلیون یورویی شیاطین سرخ برای این مدافع تنومند را رد و اعلام کرده‌اند منچستر برای خرید مگوایر باید او را بالاتر از ویرجیل فن دایک، به گران ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل کنند. در واقع رقمی بالغ بر 85 میلیون یورو!

پس از رد این پیشنهاد، یونایتد دیگر پیشنهاد جدیدی به لسترسیتی نفرستاده است و این مسئله موجبات سرخوردگی و ناامیدی مگوایر را فراهم آورده است. در واقع منابع موثق به اسکای می‌گویند برای مگوایر، پوشیدن پیراهن منچستریونایتد یک افتخار محسوب می‌شود چرا که او دوست دارد مسیر الگوهایش یعنی نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند را دنبال کند. 

نکته مهم این است که منچستریونایتد اگرچه علاقه زیادی به مگوایر دارد اما این مدافع، تنها گزینه آنها نیست و چنانچه لسترسیتی همچنان به زیاده خواهی‌هایش ادامه بدهد، شیاطین سرخ به سراغ دیگر گزینه‌هایشان خواهند رفت چرا که جذب یک مدافع مرکزی در برنامه‌های آنها است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • گل هری مگوایر به کاونتری (منچستریونایتد 2-0 کاونتری)
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی