Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:39:08 GMT

مدیرکل گمرک چابهار منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۱۱۲۷

مدیرکل گمرک چابهار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برنا ،  مهدی میراشرفی، رئیس کل گمرک ایران، در حکمی، سید مجید مظلومی را به عنوان مدیرکل گمرک چابهار منصوب کرد.

در بخشی از حکم مدیرکل چابهار استان سیستان و بلوچستان آمده است: انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال تمام مساعی خود را با استفاده از توان تخصصی همکاران، کارشناسان و تعامل با سازمان‌های همجوار به منظور انجام وظایف قانونی در راستای قانون امور گمرکی و روان سازی رویه‌های اجرایی از طریق پیاده سازی روش‌های الکترونیکی و نظارت دقیق بر انجام بهینه امور محول در قالب سامانه جامع امور گمرکی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان ایران قانون گمرک برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده با صدور حکمی، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.

حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.

مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه‌های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیأت‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه‌های علمیه به منظور ارتقا کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.

ارائه مشاوره‌های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقا سطح تفاهم و همکاری‌ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.

کد خبر 6085948

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد