Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حنای بی رنگ بیمه برای کشاورزان»، «تحقق ۹ درصد سرمایه گذاری خارجی» و «بیمارستان شهید رحیمی توسعه می یابد» از جمله عناوین روزنامه‌های پنج شنبه (۲۷ تیر) خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، صفحه نخست روزنامه های امروز (پنج شنبه ۲۷ تیر ۹۸) در خراسان جنوبی به شرح زیر است؛

 

خراسان جنوبی: حنای بی رنگ بیمه برای کشاورزان

 

امروز خراسان جنوبی: تحقق ۹ درصد سرمایه گذاری خارجی

 

آوای خراسان جنوبی: بیمارستان شهید رحیمی توسعه می یابد

پایان پیام/70.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه مجلس کانون های مساجد گیلان دهه کرامت سازمان بهزیستی صنعتگران البرز رییس مجلس علی لاریجانی استان البرز علی لاریجانی روزنامه زعفران صفحه نخست روزنامه های خراسان جنوبی روزنامه های خراسان جنوبی روزنامه امروز خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند

سمانه غلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان توصیه می‌شود که نسبت به انتقال محصولات دپو شده از فضای باز به مناطق سرپوشیده اقدام کنند.

به گفته او، کشاورزان از انجام هرگونه عملیات کشاورزی در نخیلات استان‌های جنوبی بویژه گرده افشانی اجتناب کنند.

غلامی ادامه داد: کشاورزان و باغداران بدلیل وقوع بارندگی و جلوگیری از آسیب مزارع آماده برداشت از انجام آبیاری مزارع و باغات خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی کشاورزی با تاکید بر جلوگیری از نفوذ آب به سالن‌های پرورش قارچ و گلخانه‌ها گفت: پرورش دهندگان ماهی نسبت به پاکسازی و تنظیم و کنترل دریچه ورودی آب استخر‌ها جهت جلوگیری از آب گل آلود به استخر‌ها اقدام و همواره از کوددهی استخر‌های پرورش ماهیان گرم آبی اجتناب کنند.

او گفت: عشایر در هنگام عبور از ارتفاعات و انتقال دام به مکان‌های سرپوشیده و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین عایق بندی کندو‌ها در برابر بارش اجتناب کنند.

براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز در برخی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعد و برق و کاهش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر جمعه در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی و جنوبی  زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی و در ساعات بعدازظهر شنبه و یکشنبه علاوه بر این مناطق در نیمه شرقی فارس، نیمه شرقی استان‌های یزد و کرمان رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط گرد و خاک و نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 1 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۲۹ فروردین