Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:52:08 GMT

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم ریل راه آهن سرقتی در اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۱۱۹۳

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم ریل راه آهن سرقتی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت غیر قانونی تعدادی از ریل های راه آهن شهرستان جاجرم را در منزلش واقع در یکی از روستاهای شهرستان مخفی کرده، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

مهری با بیان اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در سطح شهرستان موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران پاسگاه عباس آباد با اخذ نیابت قضائی و در یک عملیات ضربتی متهمان را که حین انتقال ریل های راه آهن بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی های فنی توسط ماموران پلیس آگاهی و دلایل موجود لب به اعتراف گشودند، تصریح کرد: از متهمان مقدار ۴۵۰ کیلوگرم ریل راه آهن سرقتی متعلق به راه آهن جاجرم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه دراین رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد، اظهار داشت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4670076

منبع: مهر

کلیدواژه: اسفراین نیروی انتظامی خراسان شمالی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه