Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای بهبود معیشت و افزایش درآمد و رونق تولید باید در پایتخت برنامه ریزی و تصمیم گیری شود، گفت: اما اینکه ما فقط منتظر تصمیم پایتخت باشیم و تماشا کنیم امری نادرست است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،میرشمس مومنی‌زاده فرماندار رشت ظهر امروز در جلسه آموزش‌های مهارتی شهرستان اظهارداشت: آموزش‌های مهارتی در اشتغال و پرداختن به مسایل معیشتی از اولویت‌های اصلی نظام است و حساسیت ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهارت آموزی بسیار مهم است و تمامی دهیاران و بخشداران و شهرداران باید از ظرفیت‌های موجود برای آموزش مهارت و ایجاد اشتغال بهره گیرند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای بهبود معیشت و افزایش درآمد و رونق تولید باید در پایتخت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود، گفت: اما اینکه ما فقط تماشا کنیم امری نادرست است و مدیران محلی در روستاها و بخش ها و شهرستان‌ها نباید خود را جدا از این چرخه بدانند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی ظرفیت بسیار خوبی است که دولت با وجود همه تنگناها و محدودیت‌ها آنها را در اختیار ما قرار داده است، افزود: اما در شهرستان رشت با همه پیگیری ها نتوانستیم سهم اشتغال را جذب کنیم.

مومنی زاده گفت : در شهرستان نرخ بیکاری بالایی داریم که موضوع مهارت آموزی از این رو بسیار مهم است .

فرماندار رشت با بیان اینکه جلسات مختلف از جمله اشتغال و کارگروه رفع منابع تولید باید منجر به خروجی و رفع مشکلات باشد، گفت: مسئولان مربوطه در شهرستان رشت اشراف کافی بر امور مربوطه به حوزه شان داشته باشند و سرکشی از واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال ایجاد اشتغال بیکاری پایتخت سرمایه گذاران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک