Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، واحدهای مسکونی مددجویان که به مناسبت هفته بهزیستی تحویل مددجویان این سازمان شد در استان‌های مازندران، هرمزگان، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان ساخته شده اند.

حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ارزش هر یک از واحدهای مسکونی تحویل شده به مددجویان را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در همایش تجلیل و قدردانی از خیران بهزیستی کشور به مشهد سفر کرده است.

گفتنی است این همایش دو روزه دیروز در مشهد آغاز شد.

در چارچوب همایش تجلیل از خیران حوزه بهزیستی ۳۰۰ نیکوکار برتر از سطح کشور بخاطر خدمات انسان دوستانه به نیازمندان مورد قدردانی قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کشور اصفهان بهزیستی مشهد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دوشنبه ۲۷ فروردین آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به شکل ویدیوکنفرانسی و با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

?سهم استان خراسان رضوی از این افتتاح، میزان ۲۱۰۵ واحد مسکونی بود که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدام امام ( ره) استان و به نمایندگی از کل واحدهای استان در شهر خواف با دستور ریاست جمهور واگذار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان