Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سردار هادی مقدسی،جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و در جمع فعالان فرهنگی قم گفت: گام دوم انقلاب با امید دادن به نسل آینده، ایمان به توانمندی داخلی، حفظ انسجام و پیروی از ناخدای کشتی انقلاب، اراده ملی در آحاد مردم و مسئولان، تکیه بر جوانان مستعد، روحیه جهادی و افزایش معنویت آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به چهار دهه نبرد انقلاب اسلامی با استکبار آمریکا در جبهه های جنگ سخت، روشنفکران غربزده با ایجاد دو قطبی در جامعه، مقابله با رکن ولایت فقیه و قرار دادن مردم در مقابل انقلاب و نظام اسلامی، هدف اصلی آن را احیا کردن مجدد نقش آمریکا در ایران خواند و گفت: فرهیختگان جامعه نقش مهمی در تبیین این توطئه ها برای مردم دارند.

سردار مقدسی آخرین حربه نظام سلطه و آمریکا را در دهه اخیر (90) قرار دادن مردم ایران مقابل انقلاب و نظام اسلامی و نفوذ در ارکان نظام بیان کرد و گفت: ملت ایران در شش سال گذشته از این دهه هزینه می دهد اما این هزینه ها باعث تقویت نظام شده است.

تاکید بر نقش ویژه جوانان در تحقق گام دوم انقلابسردار مقدسی افزود: گام دوم انقلاب در حالی آغاز می شود که موانع و مشکلات چهل ساله را پشت سر گذاشته ایم.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: غربی ها از الگو شدن ایران برای جهان واهمه دارند و دنبال القای ناامیدی در مردم هستند و همه ی ابزارها و توان خود را بکار گرفته اند. از این رو هر کس در پی ناامید کردن مردم باشد در سنگر دشمن است.

انتهای پیام/ش

سخنان سردار مقدسی در جمع فعالان فرهنگی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست