Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چارچوب "همایش تجلیل از نیکوکاران بهزیستی" در مشهد و در قالب ارتباط ویدئو کنفرانس ۲۱۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در هفت استان کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، واحدهای مسکونی مددجویان که به مناسبت هفته بهزیستی تحویل مددجویان این سازمان شد در استان‌های مازندران، هرمزگان، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ارزش هر یک از واحدهای مسکونی تحویل شده به مددجویان را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در همایش تجلیل و قدردانی از خیران بهزیستی کشور به مشهد سفر کرده است.

گفتنی است این همایش دو روزه دیروز در مشهد آغاز شد.

در چارچوب همایش تجلیل از خیران حوزه بهزیستی ۳۰۰ نیکوکار برتر از سطح کشور بخاطر خدمات انسان دوستانه به نیازمندان مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کشور اصفهان بهزیستی خراسان رضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد