Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهمن سلطانی مشاور فنی تیم والیبال جوانان گفت: در سرویس و دفاع روی تور بازیکنان ما عالی بودند و با استفاده از این موضوع تونس را غافلگیر کردیم. تاریخ انتشار: 16:02 - 27 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۳۳۹

بهمن سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی میزان از بحرین، در خصوص پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل تونس اظهار داشت: چون بازی اول بود دو تیم شناخت چندانی نسبت به یکدیگر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها از روی فیلم و آن هم در رده سنی نوجوانان بازی این تیم را دیده بودیم و آنها را آنالیز کرده بودیم. معتقدم در هر تورنمنتی بازی اول سخت است اما منتهی مراتب بازیکنان ایران در این دیدار پر قدرت ظاهر شدند.

وی ادامه داد: در سرویس و دفاع روی تور بازیکنان ما عالی بودند و با استفاده از این موضوع توانستیم تونس را غافلگیر کنیم. امیدوارم همین روند خوب را تا پایان مسابقات ادامه دهیم تا بتوانیم روی سکو  قهرمانی قرار بگیریم.

مشاور فنی تیم جوانان در خصوص بازی با روسیه تصریح کرد: بازی ما با روسیه دیداری خواهد بود که بین دو تیم مدعی جدی قهرمانی برگزار می‌شود و تقریبا با آنالیزی که هر دو تیم از بازی یکدیگر در روز نخست انجام داده‌اند به طور حتم بازی تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود. با پیروزی مقابل روسیه صعودمان به مرحله بعدی مسجل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهمن سلطانی فدراسیون والیبال تیم والیبال جوانان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی بایرن‌مونیخ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی بایرن مونیخ به‌پایان رسید.

در رقابت حساس و نزدیک این دو تیم یوشوا کیمیش موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس رافائل گوئررو برای بایرن مونیخ گلزنی کند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال کد خبر 745643

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم