Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این اطلاعیه با اعلام اینکه تمام حقوق استوکس مطابق قرارداد پرداخت شده است و باشگاه هیچ عملی که به وی حق فسخ (دلیل موجه برای فسخ) بدهد، انجام نداده است، تاکید شده است: استوکس باید به قرارداد خود با ما احترام می گذاشت.

باشگاه تراکتورسازی اضافه کرده است: آنتونی استوکس بازیکن تحت قرارداد باشگاه تراکتور است و در این خصوص هیچ فسخ موجهی نیز صورت نگرفته و هرگونه مذاکره و انتقال این بازیکن از تیم تراکتور نیازمند رضایت و توافق باشگاه تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش باشگاه تراکتور پس از اطلاع از قرارداد فوق، نامه ای را برای باشگاه آدانا و فدراسیون فوتبال ترکیه مبنی بر رد این قرارداد ارسال کرده و باشگاه ترکیه ای امروز می داند که این انتقال برخلاف مقررات است و در صورت درخواست آی تی سی باشگاه تراکتور این درخواست را رد می کند.

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده است: با وجود چنین قراردادی، قطع به یقین باشگاه آدانا اسپور ترکیه و آنتونی استوکس مرتکب عملی مغایر با ماده ۱۷ مقررات انتقال فیفا شده اند.

بر این اساس و مطابق این ماده و مواد ۱۳ تا ۱۶ و همچنین با عنایت به رویه فیفا و دیوان داوری ورزش، انعقاد این قرارداد موجب تضرر باشگاه تراکتور است و بدین جهت علاوه بر اینکه بازیکن به مدت ۴ تا ۶ ماه از هرگونه مسابقه رسمی به دور خواهد بود، آدانا اسپور نیز از هرگونه ثبت بازیکن اعم از داخلی یا بین المللی محروم خواهد بود.

علاوه بر این محرومیت، باشگاه ترکیه ای و آنتونی استوکس، مسئولیت تضامنی در پرداخت خسارات وارده ناشی از این اقدام به باشگاه تراکتور دارند.

به گزارش ایرنا، دو روز قبل آنتونی استوکس با انتشار تصاویری در صفحه مجازی از امضای قرارداد با تیم دسته اولی آدانا اسپور ترکیه خبر داده بود و این انتقال در رسانه های خبری ترکیه نیز بازتاب داشت.

۳۰۳۸/‌۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!