Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@14:30:06 GMT

رقابت قرآنیان فارس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۱۳۴۷

رقابت قرآنیان فارس آغاز شد

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و دعاخوانی امروز، 27 تیرماه در شیراز آغاز شد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و با رقابت 224 نفر كه 100 نفر آقایان و 124 نفر بانوان هستند از صبح امروز آغاز شده است.
در بخش بانوان آزمون تمام رشته‌های حفظ از صبح امروز در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس آغاز شده است و در بخش آقایان نیز آزمون رشته‌های دعاخوانی و حفظ نیز در حرم علی‌بن حمزه(ع) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فردا مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و دعاخوانی در بخش بانوان و در بخش آقایان نیز رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و اذان برگزار خواهد شد.
در این مسابقات 12 نفر داور از اساتید تهران و استان فارس حضور دارند كه 6 نفر از آنان داور بخش بانوان و 6 نفر داور بخش آقایان هستند.
در بخش آقایان، حسن گلزار داور حسن حفظ، محسن یاراحمدی داور لحن، امیر فتح‌پور داور صوت، محمدباقر ماهانی داور تجوید، كریم دولتی داور وقف و ابتدا و رئیس هیئت داوران، سیدعباس انجوی داور دعاخوانی هستند.
در بخش بانوان نیز وحیده گنبدی داور صوت و رئیس هیئت داوران، مرضیه فیروززاده داور لحن، زهره معارف داور وقف و ابتدا، زهرا كسرایی داور حسن حفظ، صدیقه شب‌خیز داور تجوید، ربابه بازگیر داور دعاخوانی هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات قرآن مرحله استاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسابقه تیراندازی اهداف پروازی منطقه‌ای آزاد کشور به میزبانی استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر بوشهر برگزار شد که در پایان آقایان نعمت میراحمدی و محمد یادسار هردو فارس در بخش انفرادی بر سکوی قهرمانی و نائب قهرمانی ایستادند. همچنین پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد نیز به مقام سوم این مسابقه رسید در بخش تیمی این مسابقات که با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد با حضور، ۴۳ تیرانداز برگزار شد تیم بوشهر متشکل از (آقایان عبدالعلی ستوده خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و خانم زهرا انصاری) مقام اول، مقام دوم تیم زاگرس فارس (آقایان علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی) و تیم رامجرد مرودشت فارس (آقایان جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر) نیز به مقام سوم رسیدند.  

دیگر خبرها

  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا