Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سلطانی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری ششمین جشنواره سراسری «ماه در برکه» در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره سراسری در دو بخش شعر و دل نوشته همراه با بزرگداشت فقیه و عارف قرن ۱۲ هجری ملأ محمد نصرآبادی در سفیدشهر کاشان برگزار می‌شود و در این دوره از جشنواره بخش ویژه کتاب سازی کودک با موضوع غدیر خم ویژه علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و آران و بیدگل و شورای اسلامی سفیدشهر در برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: غدیر و ولایتمداری، غدیر و فرهنگ انتظار، غدیر و فضائل امیرالمومنین (ع)، ولایت در منشور جمهوری اسلامی و ولایت و بصیرت موضوعات ششمین جشنواره سراسری «ماه در برکه» است.

آخرین مهلت ارسال آثار بیستم مردادماه سال جاری است

دبیر ششمین جشنواره سراسری ماه در برکه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار بیستم مردادماه سال جاری است، ابراز داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره سراسری نیز دوشنبه ۲۸ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با شب عید سعید غدیر در سفید شهر برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی برای شرکت کنندگان در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به جوایز این دوره از جشنواره گفت: در بخش بخش شعر و دل نوشته به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه به ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ هفت میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه در بخش دل نوشته به نفر اول تا سوم علاوه بر لوح تقدیر و تندیس به ترتیب مبلغ سه میلیون ریال، دو میلیون ریال و یک میلیون ریال اهدا می‌شود، اظهار داشت: هدیه بخش ویژه ششمین جشنواره سراسری ماه در برکه نیز علاوه بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره مبلغ پنج میلیون ریال است که به برگزیده این بخش در مراسم اختتامیه به رسم یادبود اهدا می‌شود.

شرکت کنندگان در هر بخش می‌توانند سه اثر ارسال کنند

وی با بیان اینکه اثر برگزیده در بخش ویژه توسط شخص یا تیم برگزیده به دبیرخانه جشنواره واگذار می‌شود و دبیرخانه جشنواره می‌تواند به هر صورت آن را منتشر کند، ابراز داشت: شرکت کنندگان در هر بخش می‌توانند سه اثر مرتبط با موضوعات فراخوان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند به نحوی که در بخش شعر محدودیتی در قالب آثار و سنّ شرکت کنندگان وجود ندارد اما هر شرکت کننده مجاز به ارسال تنها سه اثر است.

کد خبر 4670096

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر جشنواره ماه در برکه شعر آئینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود