Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه بارسلونا تنها در یک صورت با جدایی مهاجم برزیلی‌اش موافقت خواهد کرد. تاریخ انتشار: 16:20 - 27 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۳۳۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزنامه اسپانیایی «مارکا» مدعی شد، باشگاه بارسلونا برای فروش مالکوم، مهاجم برزیلی خود به کمتر از ۶۰ میلیون یورو رضایت نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکوم تابستان گذشته در انتقالی بحث برانگیز و پرحاشیه، بوردو را به مقصد بارسلونا ترک کرد، اما اوضاع برای او در این تیم اسپانیایی مطابق انتظار پیش نرفت و این بازیکن در برنامه‌های تاکتیکی ارنستو والورده جایی نداشت و اکثراً نیمکت‌نشین بود.

بعد از ورود آنتوان گریزمان به نوکمپ به نظر می‌رسد اوضاع برای این ستاره برزیلی بدتر هم خواهد شد، بنابراین او از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا با جدایی‌اش از جمه آبی‌واناری‌ها موافقت کنند، اما کاتالان‌ها برای فروش وی به کمتر از ۶۰ میلیون یورو رضایت نخواهند داد.   باشکاه‌هایی همچون اورتون و تاتنهام در ماه‌های اخیر وضعیت این بازیکن را زیر نظر داشته‌اند، اما تاکنون پیشنهاد رسمی ارائه نکرده‌اند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا مالکوم اورتون تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش صدای ایران از اقتصاد آنلاین،وزیر صمت درباره سامانه یکپارچه خودرو گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. عباس علی آبادی در ادامه افزود: در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم