Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش یوسفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه مراکز علمی و پژوهشی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران رشته‌های مختلف علمی در استان می‌توانند طرح‌های تحقیقاتی خود را در محورهای اعلام شده تا ۱۵ مرداد به استانداری ارسال کنند.

وی اظهار کرد: فهرست اولویت‌های پژوهشی استانداری آذربایجان شرقی به همراه فرم‌های مربوط به پروپوزال پیشنهادی، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ایده‌های محققان، نخبگان و اندیشمندان جزو سیاست‌های راهبردی استانداری است، افزود: هدف اصلی از پژوهش، ارائه نظرات کاربردی و توسعه‌ای بر مبنای تحلیل علمی است و طرح‌های پیشنهادی به استانداری نیز باید با این رویکرد تهیه شوند.

یوسفی در خصوص روند انتخاب طرح‌های تحقیقاتی پیشنهادی نیز گفت: پروپوزال‌های پیشنهادی از طریق داوری، بررسی و پس از انتخاب طرح و تأمین اعتبار لازم به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.

به گفته وی، مجریان طرح‌های پیشنهادی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر و صاحب تجربه در زمینه طرح پیشنهادی بوده و کارمند شاغل دستگاه‌های دولتی نباشند.

یوسفی افزود: پایان‌نامه‌های دکتری با موضوع اولویت‌های پژوهشی استانداری در صورتی که واجد شرایط تشخیص داده شوند تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال مورد حمایت قرار می‌گیرند.

دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از طریق شماره تلفن‌های ۳۵۲۹۱۷۸۸ و ۳۵۲۹۱۷۸۷ در ساعات اداری پاسخگوی سؤال‌های احتمالی متقاضیان خواهد بود.

کد خبر 4669869

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی تبریز طرح های پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز پنج شنبه پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین توصیه‌های بزرگان دین مبین اسلام، تدبر و تفکر در آیه‌های قرآن کریم است تا بهتر بتوانیم معانی کلام الله مجید را دریابیم.

کد خبر 6064246

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم
  • سوال روز پنج شنبه پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود به هر جنایتی دست می‌زند
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است