Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه همدان از استان‌های پیشتاز در حوزه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است، گفت: باید برنامه‌های عملیاتی در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از همه دستگاه‌ها گرفته و اجرایی شود.

شاهرخی با بیان اینکه شهرستان رزن در حوزه اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشته است، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان اقدامات خوبی انجام داده که باید در حوزه اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کنار وحدت و همدلی همه مجموعه‌ها باعث حل مشکلات جامعه می‌شود

استاندار همدان به رتبه اول استان همدان در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با تشدید تحریم‌ها به دنبال فروپاشی اقتصاد و نارضایتی مردم و شکاف بین مردم و حاکمیت بود اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقدامات خوب دولت به عنوان تشکیل دهندگان صف اول جنگ اقتصادی، نقشه دشمنان نقش بر آب و همبستگی مردم با حاکمیت بیشتر شد

وی همچنین به آمار رسمی کشور که توسط مرکز ملی آمار ایران اعلام می‌شود اشاره کرد و با بیان اینکه این آمار قابل خدشه نیست و اظهارات پیرامون آن باید کارشناسی شده باشد، گفت: آمار بیکاری استان همدان در فصل بهار سال گذشته ۸.۲ درصد بوده که در بهار امسال به ۶.۱ درصد رسیده و مشارکت اقتصادی نیز ۲ درصد در بهار امسال رشد داشته است.

شاهرخی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جهت امید آفرینی در جامعه تلاش و اخبار امیدوار کننده برای مردم اطلاع رسانی کنند، گفت: در جلسه اخیر بانک صنعت و معدن کشور ۱۲۰ میلیارد تسهیلات اخذ شد که کمک بزرگی به تکمیل و توسعه واحدهای تولیدی خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه منطقه گردشگری همدان به ویژه امامزاده محسن باید در اولویت قرار گیرد و برای آن سرمایه گذار جذب شود، گفت: همدان باید یکی از ۵ استان مذهبی کشور شود که فرصت گردشگری مذهبی با توجه به وجود شاهزاده حسین (ع) در شهر همدان یک فرصت برای این امر مهم است.

حمیدرضا حاجی بابایی همچنین با بیان اینکه باید تکمیل بیمارستان هزار تخت خوابی همدان و بیمارستان اکباتان در اولویت قرار گیرد تا به سرانجام برسد، گفت: پروژه‌های بزرگ حوزه کشاورزی باید در بخش مرکزی و فامنین مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: راه‌های روستایی استان همدان نیازمند آن است که روند اجرای آنها سرعت بگیرد و با شتاب بیشتری انجام شود.

کد خبر 4670085

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه تعهداشتغال سال ۱۴۰۲شهرستان یکهزار و ۸۳۹ نفر بوده که تا پایان سال به دو هزار و ۱۶۳ رسیده است گفت: درصد نهایی عملکرد ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور به عدد۱۱۷.۶۲رسیده است.


وحید نقوی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان گفت: تعداد بیمه شدگان از هفت هزار و ۴۹۳، در اسفند ۱۴۰۱ به هشت هزار و۱۳۸ نفر در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۸۲ نفر سال ۱۴۰۱ به ۶۱ نفر کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه هزار و ۴۷۳ کارگاه در این شهرستان فعال است گفت: از این تعداد ۲۰واحد بیش از ۵۰ نفر شاغل دارند.

دیگر خبرها

  • آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • کاهش ۱۵ درصدی داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید
  • کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!