Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای اسلامی استان زنجان، سجاد خدایی با بیان اینکه نشست هم اندیشی رؤسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها ۲۹ تیر به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، افزود: این نشست با حضور امام جمعه و استاندار زنجان، جمعی از مسئولان استانی، رؤسای شوراهای شهرهای تابعه استان، اعضای شوراهای شهرستان‌ها پیرامون مسائل شورایی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: شوراهای فرادست به عنوان شوراهای نظارتی و راهبردی طبق ماده ۸۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بررسی مسائل و مشکلات استان و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات و منابع و جلب همکاری در برنامه‌های عمرانی و رفاهی استان، ایجاد ارتباط و هماهنگی لازم میان شوراهای شهرستان در محدوده استان، همکاری با شورای برنامه ریزی و توسعه استان در نظارت بر حسن اجرای طرح‌های عمرانی استانی و ملی نظارت بر حساب درآمد و هزینه‌های مشترک شهرداری‌های استان، نظارت بر حساب درآمد و هزینه سازمان همیاری شهرداری‌ها را به عهده دارند.

خدایی تصریح کرد: شوراها هنوز به جایگاه متعالی که در قانون مد نظر بوده دست نیافته اند.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان از مغفول واقع شدن جایگاه شوراهای فرادست ابراز گله کرد و گفت: این شورا می‌تواند با اقدامات نظارتی و راهبردی در یکپارچه سازی و هدفمندی برنامه‌های شهری و روستایی نقش بسزایی ایفا کند.

خدایی افزود: بحث و بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی شوراهای فرداست، طرح مدیریت جامع شهری و سایر طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرای شورای عالی استان‌ها از موارد مطروحه در این نشست خواهد بود.

کد خبر 4670105

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای استان زنجان شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور