Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری خصوصی دمیراورن، در میان قربانیان که از ملیت‌های مختلف هستند تعدادی زن و کودک دیده می شود. بر اساس این گزارش حادثه در نزدیکی مرز ایران روی داده و مینی بوس حامل مهاجران سعی داشته مسافران خود را به صورت غیر قانونی وارد ترکیه کند.

خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی اعلام کرده است که مینی بوس حامل مهاجران غیرقانونی در مسیر وان به اورآلپ در نزدیکی شهرستان ایپک یولو واژگون شده و تعداد زیادی آمبولانس و نیروی امدادی برای کمک به حادثه دیدگان عازم محل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین گزارش ها حاکی است که حادثه ساعت دوازده ظهر به وقت محلی اتفاق افتاده و بیست و هشت نفر نیز در این میان به شدت مجروح شده اند. منابع محلی در ادامه یادآور شدند که تعدادی از مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

در گزارش رسانه های محلی هنوز به هویت و ملیت قربانیان اشاره ای نشده است. تحقیقات برای روشن شدن علت این تصادف همچنان ادامه دارد.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهاجران ترکیه واژگونی مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته است که در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند. ۱۸ مصدوم نیز به بیمارستان‌های فاطمی اردبیل و شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • واژگونی رنو دو کشته برجای گذاشت