Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون پزشکی - ورزشی، امیرمحمد رضایی کشتی گیر مازندرانی که از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده بود و این موضوع نگرانی جامعه ورزش را در پی داشت، توسط دکتر علیرضا بصام پور عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت.

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی مفتخر است که خود را خادم تمامی ورزشکاران سراسر کشور می‌داند و هرجا ورزشکاری نیاز به پیگیری درمان داشته باشد برابر قوانین و مقررات، کوتاهی نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر وظیفه خویش و به دنبال تاکید وزارت ورزش و جوانان به سرعت پیگیر درمان امیر محمد رضایی شدیم و خوشبختانه امروز (پنج شنبه) عمل جراحی این کشتی گیر با موفقیت انجام شد.

دکتر نوروزی عموم ورزشکاران سراسر کشور را به عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی فراخواند و یادآور شد: فدراسیون پزشکی ورزشی در صورت عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی این فدراسیون، به بهترین شکل خدمات لازم را به ورزشکاران آسیب دیده ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت کشتی گیر آسیب دیده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان

سیدمصطفی سجادی نژاد رئیس بیمارستان ضیایی اردکان گفت: بیمار با توده بزرگ مثانه و با سابقه قبلی سرطان و خارج کردن کلیه سمت چپ، تحت عمل جراحی سه ساعته به همت تیم جراحی پزشکان (سیدمحمدموسوی و‌مهدی پایدار) قرار گرفت. 

وی افزود: بیمار دارای سابقه جراحی‌های قبلی و چسبندگی‌های شدید بود که ک عمل جراحی سخت برای وی انجام شد و در حال حاضر در بخش جراحی بستری و شرایط مساعدی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان