Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سلماس گفت:باید جلب مشارکت و رضایتمندی مردم در مراجعه به شهرداری ها مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در مراسم تودیع و معارفه شهردار تازه شهر گفت: شهرداری نهادی است که در طول تاریخ 112ساله ازایجادان، مردم از بدو تولد تامرگ باآن سروکاردارند وازهمین جهت باید جلب مشارکت و رضایتمندی مردم در مراجعه به این نهاد موردتوجه قراربگیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تازه شهر سابقه بلندی در تاریخ دارد و مردم ان به غیرت وشرافت ونجابت معروفند اما امروز که 60سالگی شهرشدن تازه شهر است، این شهر انطور که باید ارتقا و پیشرفت نداشته است .

اصغری بیان کرد: مردم خود باید بیشترین کمک را به پیشرفت وتوسعه شهر بکنند که افزایش جمعیت دراین راستا درتخصیص اعتبارات و امکانات بیشتر از آیتم های مهم است.

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: شهرداریها باید با برنامه ریزی از ظرفیت های قانونی مصوب در قانون برای درامدزایی استفاده کنند و کاهش هزینه های و تعریف منابع جدید درامدزایی  مورد توجه شهرداران قرار گیرد .

اصغری تصریح کرد: در حوزه توسعه اجتماعی باید نگاه ویژه به شهروند داشته باشیم وتکریم شهروند وخدمت رسانی هرچه بهتر به مردم راسرلوحه کار خود قرار دهیم .

وی بیان کرد: توجه به استانداردسازی جایگاه CNG تازه شهر،اتمام پروژه های نیمه تمام وتسویه بدهی های شهرداری ازجمله مواردی است که شهردارجدید باید بدان توجه ویژه داشته باشد .

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از خدمات اقایان رضا مسلمی و سعید مقدم قدردانی شده و امیر تقی زاده بعنوان شهردار جدید تازه شهر منصوب شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افزایش جمعیت تولد شهرداری کاهش هزینه مراسم تودیع و معارفه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند