Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@00:27:18 GMT

بیش از ۳۰ نفر در آتش سوزی ژاپن جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۱۷۱۰

آفتاب‌‌نیوز :

یک سخنگوی آتش نشانی در شهر کیوتو گفت که چند تن از کارمندان این استودیوی تولید مجموعه و فیلم های پویانمایی هنگام حادثه به کلی غافلگیر شده و نتوانستند از ساختمان آتش گرفته بگریزند.

آتش سوزی حوالی ساعت ۱۰.۳۰ صبح به وقت محلی (۱.۳۰ به وقت گرینویچ) در ساختمان شرکت کیوتو انیمیشن Kyoto Animation آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب تصاویری که از تلویزیون ژاپن پخش شد دو ساعت بعد از شروع حادثه، آتش سوزی همچنان ادامه داشت و دود سفید از پنجره های ساختمان یاد شده خارج می شد.

سخنگوی آتش نشانی شهر کیوتو بدون اشاره به دلیل و منشا آتش سوزی مرگ یک فرد ناشناس را که هنوز هویتش مشخص نشده تایید کرده است.

یک مسئول شرکت کیوتو انیمیشن نیز در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که در حال حاضر شرایط در دست بررسی و پی گیری است و اطلاعات بیشتری در حال حاضر برای ارائه به رسانه ها وجود ندارد.

نیروهای امدادی ضمن اعزام ۳۵ خودرو حامل آتش نشانان و دیگر عوامل کمک رسانی از شمار بالای زخمی شدگان در این آتش سوزی خبر داده‌اند. به گفته یکی از آتش نشانان شدت جراحت برخی از حادثه دیدگان بسیار بالا است به نحوی که آنها هوش خود را از دست داده اند.

منابع پلیس اعلام کرده اند که نشانه هایی دال بر احتمال مجرمانه بودن این آتش سوزی یافت شده است. سخنگوی اداره مرکزی پلیس کیوتو در این خصوص تصریح کرد: «شواهد نشان می دهد فردی مایع آتش زا در قسمتی از ساختمان ریخته و آنرا شعله ور کرده است.»

رسانه های محلی در گزارشی از یک فرد چهل ساله یاد کرده اند که منشا این آتش سوزی بوده و خود نیز مجروح شده است. بر اساس این گزارش فرد یاد شده در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت پلیس است.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ژاپن آتش سوزی استودیوی فیلمسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان باختند

نهاد وابسته به سازمان ملل برای حمایت از زنان گزارش داد که بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «زنان سازمان ملل» یک نهاد حمایتی زنان گزارش داد که از زمان آغاز جنگ اسرائیل، بیش از 10 هزار زن در غزه جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، از میان تعداد زنان جان باخته در غزه 6 هزار نفر مادر بودند که این منجر به یتیم شدن 19 هزار کودک در غزه شد.

زنان سازمان ملل همچنین عنوان کرد: زنانی که از بمباران اسرائیلی و عملیات زمینی نجات یافتند، آواره و بیوه شده و با گرسنگی روبرو هستند.

طبق اعلام این نهاد سازمان ملل، این تاثیر مخرب متمایز همچنان جنگ در غزه را همچنین یک جنگ علیه زنان می‌نماید.

صهیونیست‌ها 3هزار فلسطینی را از غزه ربودندمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • سازمان ملل: بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان باختند
  • ساختمان تاریخی دانمارک در آتش سوخت (فیلم)
  • تصاویری جدید از آتش سوزی ساختمان بورس (فیلم)
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • ببینید | تصاویری جدید از آتش سوزی ساختمان بورس