Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا دادبود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: احداث سایت سورتمه سواری در محدوده فضای سبز صیاد با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام می شود و موضوع در شورای عالی سرمایه گذاری گرگان به تصویب رسید.

 این طرح در مجموعه جنگل های سوزنی برگ مقابل بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار گرگان افزود: فراخوان انتخاب شرکت های توانمند و دارای سابقه در این حوزه داده شده تا با تعیین پیمانکار مذاکرات نهایی در دستور کار قرار گیرد.

دادبود اظهار داشت: بر اساس طرح شرکت مشاور احداث سایت سورتمه سواری باید حداکثر ظرف یک سال و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه در زمان حاضر در استانهای تهران و گیلان مجموعه سورتمه سواری فعال بوده و با استقبال مواجه است؛ گفت: تجهیزات این سایت باید از خارج کشور وارد شود و اندک واحدهای تولیدی داخلی فعال در این بخش صرفاً توانایی مونتاژ را دارند.

دادبود تصریح کرد: برای ساخت سایت سورتمه سواری هیچ درختی در مجموعه جنگلی صیاد گرگان قطع نخواهد شد و پیوست مقدماتی اجرای طرح برای استعلام به نهادهای متولی همچون محیط زیست و آب منطقه ای ارسال شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد سایت های گردشگری در نواحی مختلف شهر گرگان بتوان از تمرکز گردشگران بویژه در محور ناهارخوران و النگدره که با مشکل ترافیک هم مواجه است؛ کاسته شود.

به گزارش ایرنا عمده فضاهای تفریحی گرگان در جنوب شهر که فضای سبز و جنگل بیشتری دارد؛ متمرکز است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید