Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،   صفائی مقدم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیمروز در مراسم افتتاح مجتمع پرورش دام سنگین با اشاره به اهمیت و جایگاه دامپروری وکشاورزی گفت:حمایت از بخش کشاورزی در پایداری، توسعه واشتغال منطقه سیستان نقش مهمی در ماندگاری مردم دارد و نیاز‌مند نگاه ویژه دولت است.

صفائی مقدم افزود: فاز اول این طرح دامپروری روستایی با صرف مبلغ ۳۰میلیارد ریال اعتبار و با ظرفیت ۲۰۰ راس گوساله پرواری به بهره‌برداری می‌رسد که برای بیست نفر بطور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی جهاد کشاورزی دولت سیستان و بلوچستان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره‌برداری رسید.
قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده، افزود: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار کرد: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به آغاز نهضت ساخت جایگاه‌های جدید در سیستان و بلوچستان، گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
مردانی با بیان اینکه یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: فراخوان ساخت ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان است.
وی اظهار کرد: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان