Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق بین از پرداخت ۳۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۸ هزار و ۲۶۲ مالک خسارت دیده از سیل خبر داد.

«عباس حق بین» در تشریح آخرین آمار عملکرد ستادهای بازسازی بنیاد مسکن استان گلستان در مناطق حادثه دیده از سیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سیل گلستان 21 هزار واحد مسکونی آسیب دیدند که از این تعداد 7 هزار واحد مسکونی احداثی و 13 هزار و 700 واحد تعمیراتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن گلستان افزود: از این تعداد 7 هزار و 433 واحد شهری آسیب دیدند که از این یک هزار و 446 واحد احداثی و 5 هزار و 987 واحد تعمیراتی هستند.

 

وی، تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی را 13 هزار و 567 واحد اعلام کرد و اظهارداشت: از این تعداد 5 هزار و 854 واحد احداثی و 7 هزار و 713 واحد تعمیراتی است.

 

حق بین با بیان اینکه 17 هزار و 593 فقره پرونده برای احداث و تعمیر این واحدهای مسکونی تشکیل و به بانک های عامل معرفی شد، گفت: از این تعداد 4 هزار و 36 واحد مربوط به واحدهای احداثی، 9 هزار و 160 واحد مربوط به پرونده های تعمیراتی و 4 هزار و 397 واحد مربوط به پرونده های معیشتی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: 9 هزار و 926 فقره قرارداد از سوی بانکهای عامل با مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده امضا شده است.

 

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن گلستان از پرداخت 37 میلیارد و 430 میلیون تومان کمک بلاعوض به 8 هزار  و 262 مالک خسارت دیده از سیل خبر داد و افزود: تعمیرات 7 هزار و 496 واحد مسکونی خسارت دیده آغاز شده که تا کنون 5 هزار و 54 واحد تعمیر و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی، آواربرداری یک هزار و 743 واحد، پی کنی 2 هزار و 716 واحد، اجرای فونداسیون هزار و 287 واحد، اجرای اسکلت 445 واحد، اجرای سقف 97 واحد و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی 42 واحد را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بهزیستی اردبیل شیراز بیانیه گام دوم انقلاب دهه کرامت امام رضا ع کانون مساجد کانون های مساجد گیلان جنوب کرمان مناطق سیل زده تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای بمباران دو منزل در رفح به ۲۴ نفر رسید

منابع خبری فلسطین از افزایش تعداد شهدای بمباران صبح امروز دو منزل مسکونی در رفح به ۲۴ نفر خبر دادند.

به گزارش ایسنا، تعداد شهدای جنایت تازه رژیم صهیونیستی در رفح (جنوب نوار غزه) افزایش پیدا کرده است.

منابع خبری فلسطین یکشنبه شب گزارش دادند تعداد شهدا در بمباران دو منزل مسکونی توسط رژیم صهیونیستی، به ۲۴ نفر رسیده است که ۱۶ نفر از آنها کودک و ۶ نفر زن هستند.

صبح امروز رژیم صهیونیستی دو منزل مسکونی در رفح را بمباران کرد.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) بر توقف هر چه سریعتر کشتار کودکان فلسطینیان و حملات در رفح شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • تعداد شهدای بمباران دو منزل در رفح به ۲۴ نفر رسید
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر