Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خالقی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به خسارت سیلاب به محور خرم آباد - پلدختر و همچنین عمده محورهای استان، اظهار داشت: درخواست داریم که اعتبارات ملی حوزه راه استان تخصیص ۱۰۰ درصد پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی استان، ظرف دو تا سه سال آینده می‌توانیم پروژه‌های حوزه راه را تکمیل کنیم، افزود: همچنین اعتبارات توازن حوزه راه تنها به یک شهرستان استان اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اختصاص این اعتبارات تنها به شهرستان الیگودرز، بیان داشت: ما در حوزه راههای روستایی و محورهای اصلی که جز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و کلیدی استان هستند به اعتبارات توازن متکی بودیم که اگر تخصیص پیدا نکنند سال آینده بسیاری از پروژه‌های ما تعطیل می‌شوند.

کد خبر 4670127

منبع: مهر

کلیدواژه: راهسازی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر چراغیان اظهار کرد: پروژه استخر سرپوشیده شنا آموزش و پرورش که بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد متاسفانه به خاطر کمبود اعتبارات همچنان ناتمام رها شده است.

رییس آموزش و پرورش بردسکن گفت: این پروژه در حد فنداسیون اجرا و اسکلت آن نیز حمل ولی هنوز نصب نشده است و در آن زمان یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری دانش آموزی بردسکن تکمیل این پروژه را یکی از ضروریات دانست گفت: در این رابطه پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این پروژه در ردیف پروژه‌های کددار قرار بگیرد.

چراغیان افزود: برای تکمیل این پروژه حداقل بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امید است دانش آموزان شهرستان بردسکن صاحب یک استخر سرپوشیده شوند.

رییس آموزش و پرورش بردسکن افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد عملیات اجرایی  مجدد این پروژه باشیم.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • تشکیل پرونده قضایی درپی غرق شدن ۲ مسافر در بوشهر
  • کردستان رتبه برتر در کاهش نرخ بیکاری کشور را کسب کرد
  • استان گلستان ، رتبه های برتر کشوری در ساخت مسکن روستایی را کسب کرده است