Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: ۱۵۵ نفر در قالب ۲۲ تیم در نخستین دوره مسابقات سراسری مهارتهای پلیسی کارکنان زن ناجا به رقابت با هم می‌پردازند. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار امیرحسین یاوری با اشاره به آغاز به کار نخستین دوره مسابقات سراسری مهارتهای پلیسی کارکنان زن ناجا از صبح امروز در شهر همدان، اظهار کرد: افتتاحیه این مراسم به صورت "ویدئو کنفرانس" صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: 155 نفر در قالب 22 تیم از استانهای سراسر کشور و یک تیم از ستاد فرماندهی ناجا در این مسابقات حضور دارند و در رشته‌هایی همچون آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، خود امدادی و دگرامدادی، تیراندازی، بازداشت و گزارش‌نویسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: سعی کردیم محور مسابقه، مهارتهایی باشد که نیروهای پلیس به صورت روزانه و در مأموریتهای خود در کلانتری و پاسگاه‌ها مدام استفاده و عملیاتی می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ورزش و کار، نشاط و ارائه پاداش  نقدی نفیس از مزیتهای برگزاری این مسابقات است، ضمن اینکه برای نفرات و تیمهای برتر این امکان وجود دارد که در زمان انتقال متهم از خارج به داخل کشور، تیم پلیس بین‌الملل ناجا را همراهی کنند.

یاوری با اشاره به تاریخچه برگزاری مسابقات مهارتهای پلیسی، یادآور شد: چهار دوره از مسابقات در مراکز آموزش ناجا و دو دوره در سراسر کشور ویژه آقایان در سالهای 96 و 97 برگزار شد و امروز برای نخستین بار در سطح ناجا، مسابقات مهارتهای پلیسی ویژه کارکنان زن آغاز به کار کرد.

سردار اشتری در مشهد: خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه در ماموریت‌ها دو شاخصه اصلی پلیس است

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

 سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می کنند، افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه برای پلیس جا و مکان مهم نیست و تنها چیزی که مهم است، امنیت و آرامش مردم و تلاش برای مقابله با مجرمان است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی