Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@01:11:58 GMT

رونمایی ایموجی های جدید در اپل و گوگل

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۱۹۸۴

رونمایی ایموجی های جدید در اپل و گوگل

به گزارش ایسکانیوز، کنسرسیوم« یونی کد» (Unicode) از ایموجی های جدید ۲۰۱۹ رونمایی کرد. امروز که مصادف با روز جهانی ایموجی (۱۷ جولای) است، در همین راستا گوگل و اپل نسخه هایی از کاراکترهای ایموجی مخصوص خود را رونمایی کردند. در کل هر دو شرکت حدود ۶۰ ایموجی جدید به مجموعه های خود اضافه می کنند.

محور ایموجی های جدید شمولیت و تا حدودی تنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه ایموجی کاراکترهایی مانند سگ های راهنما، ویلچر و اعضای بدن مصنوعی دیده می شود. علاوه بر آن ایموجی هایی با محوریت هند نیز دیده می شود مانند یک معبد هندو و لباس ساری. از سوی دیگر حیواناتی مانند تنبل، سموردریایی و فلامینگو نیز به فهرست ایموجی افزوده شده اند.

طبق اعلام اپل ایموجی های جدید بخشی از آپدیت سیستم عامل این شرکت هستند که در ماه پاییز رونمایی می شوند.

از سوی دیگر ایموجی های گوگل نیز در نسخه بتای اندروید Q عرضه می شوند . البته کاربران باید منتظر نسخه اصلی آپدیت اندروید در ماه های آتی بمانند.

در این میان یونی کد مشغول مذاکره برای استفاده از سیستمی است که به کاربر اجازه می دهد رنگ ایموجی های غیرانسانی را تغییر دهد. به این ترتیب کاربر می تواند ایموجی یک گربه سیاه را داشته باشد. این سیستم احتمالاً در ۲۰۲۰ میلادی عرضه شود اما هنوز زمان دقیق عرضه آن قطعی نیست.

انتهای پیام/

178 / 159 ویلچر ایموجی گوگل اپل ایموجی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ویلچر ایموجی گوگل اپل ایموجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس

سیاوش یزدانی باز هم برای هواداران الهلال کری خواند!

طرفداری | سیاوش یزدانی کامنت عجیبی را منتشر کرده است.

سیاوش یزدانی در جدال با الهلال حسابی حاشیه ساز شد، جایی که او برای هواداران تیم عربستانی با نشان دادن نتیجه 1-0 کری خواند اما درنهایت سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همین موضوع در آن زمان، سیاوش یزدانی را سوژه کاربران عربستان در شبکه های اجتماعی کرده بود.

حالا به نظر می رسید سیاوش یزدانی منتظر حذف الهلال بود تا جبران کند و پس از حذف این تیم مقابل العین، بلافاصله زیر پست الهلال با ایموجی خنده، نتیجه 1-0 را دوباره کامنت کرد!

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • رونمایی از نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • رونمایی ازنسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • دو نسخه خطی گلستان سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان