Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس فنوج در واکنشی سریع شرور مسلحی که شرارت های مسلحانه ای در سطح شهر داشت را به هلاکت رساند .

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری شهدای ناجا؛ ظهر روز گذشته مامورین پلیس فنوج در استان سیستان و بلوچستان برابر دستور مقام قضایی برای دستگیری متهمی که باعث شرارت های مختلف اعم از تیراندازی در سطح شهر بود اقدام می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری مسلحانه مامورین موفق به هلاکت شرور مسلح شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اسلحه نیز کشف شد .

متاسفانه بر اثر این درگیری دو نفر از مامورین پلیس فنوج به نامهای ستوان یکم قربانعلی امیری و استواردوم امیرمختار جعفری بر اثر اصابت گلوله نیز به شهادت رسیدند .

بر پایه این گزارش، شهید امیری متاهل، اهل شهرکرد و دارای یک فرزند دختر هفت ساله بوده و شهید جعفری متاهل، اهل و ساکن شهر ساری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و عجیبی رخ داد. ویدئویی که از این درگیری در مجازی مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که در درگیری از سلاح سرد استفاده شده است.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان این رقابت‌ها، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست تا به قید فوریت، تخلفات رخ‌داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد