Web Analytics Made Easy - Statcounter

از تعداد درخواست های واصله از کشاورزان خسارت دیده تاکنون ۳۸۵ فقره پرونده بررسی و مورد تائید کمیته تخصصی شهرستانی قرار گرفته و ۵۹ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال در سامانه سجاد ثبت شده است.
پس از تایید کارگروه استانی؛ بهره برداران خسارت دیده جهت دریافت وام قرض الحسنه چهار درصدی به بانک های عامل مربوطه معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اثر وقوع سیل در بهار سال جاری بیش از ۸۴۰ میلیارد ریال خسارت به محصولات کشاورزی استان قزوین وارد شده که در حوزه محصولات زراعی با توصیه های ترویجی اعم از کود تکمیلی و… از میزان خسارت بر این محصولات کاسته شده است.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی با بیش از ۸۰ هزار بهره بردار است.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل کشاورزی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس