Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هفتمین المپیاد ورزشی بسیجیان یزد با عنوان بسیج، مساجد و محلات یادواره شهدای جبهه مقاومت، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا، مردم و ورزشکاران در سالن نهم دی سپاه الغدیر مرکز این استان آغاز شد.

در این المپیاد حدود دو هزار ورزشکار بسیجی از ۱۲ ناحیه مقاومت بسیج به مدت دو روز در ۱۰ رشته رزمی، ورزش پهلوانی و باستانی، کشتی و تنیس روی میز با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌ها نفر‌های برتر انتخاب و در قالب تیم‌های منتخب در المپباد ورزشی بسیج کشور که شهریور ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: شناسایی استعدادها، ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران، رقابت سالم و سازنده و ارتقای آمادگی بسیجیان برای انجام ماموریت‌ها از جمله اهداف این المپیاد است.

مهدی نیکونژاد، انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی، میزبانی مسابقات و اعزام به رقابت‌های کشوری را جزو برنامه‌های مهم تربیت بدنی سپاه ذکر کرد.

انتهای پیام/ غ

آغاز هفتمین المپیاد ورزشی بسیجیان استان یزد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی المپیاد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است

علیرضا میری بنجار  بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری