Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اعزام تیم ۱۲ نفره از ورزشکاران بسیجی شهرستان نهاوند به مسابقات کشوری اظهار داشت: این ورزشکاران در قالب رشته‌های ورزش‌های بومی و محلی شامل طناب کشی، کشتی پهلوانی و ... به مسابقات کشوری که در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه هرساله تیم شهرستان نهاوند در استان همدان رتبه برتر را کسب می‌کند، به این مسابقات اعزام شده است.

فرمانده سپاه نهاوند ابراز داشت: این تیم سابقه کسب رتبه در مراحل کشوری را نیز دارا است و امیدواریم که امسال نیز با کسب عناوین مختلف، افتخاری دیگر را برای شهرستان نهاوند رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران سراسر کشور در این مسابقات به مدت ۳ روز در شهر دنا استان کهکیلویه و بویر احمد با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مرادی نهاوند ورزشکاران مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!

فاطمه مجلل، زینب نوروزی و مهسا جاور جواز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ را بدست آوردند.

طرفداری | مسابقات انتخابی المپیک رویینگ و آب‌های آرام در دو کشور کره‌جنوبی و ژاپن به پایان رسید و سهم زنان قایقران ایران، دو سهمیه بود.

فاطمه مجلل که روز گذشته به فینال روئینگ یک‌نفره زنان صعود کرده بود، موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها و سهمیه المپیکی شد. مجلل در کارنامه خود، سابقه کسب نقره روئینگ چهار نفره مسابقات آسیایی هانگژو و طلای روئینگ یک‌نفره و دو نفره  زیر ۲۳ سال آسیا را دارد.

همچنین زینب نوروزی و مهسا جاور که در مسابقات آسیایی هانگژو مدال نقره دو نفره و چهار نفره روئینگ را به دست آوردند، در انتخابی المپیک موفق به تاریخ‌سازی شده و برای اولین بار سهمیه روئینگ دو نفره را کسب کردند.

با احتساب محمد نبی رضایی و علی آقامیرزایی که در کانو و کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سهمیه المپیک را بدست آوردند، تعداد قایقرانان ایران در المپیک پاریس می‌روند، پنج نفر خواهد بود. پیش از این، بیشترین سهمیه قایقرانی برای المپیک ۲۰۱۲ لندن کسب شد که چهار ورزشکار در بخش انفرادی شرکت کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم