Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «حقیقت» جدیدترین ساخته هیروکازو کورئیدا که سال پیش با فیلم «دله‌دزدها» نخل طلای جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد، برای افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز امسال انتخاب شد.

این فیلم که در آن کاترین دونو، ژولیت بینوش و ایتن هاوک بازی کرده‌اند، از فیلم‌های بخش رقابتی هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتاد و ششمین دوره این جشنواره که از ۲۸ آگوست تا ۷ سپتامبر (۶ تا ۱۶ شهریور) برگزار می‌شود به مدیریت آلبرتو باربرا شکل می‌گیرد.

کورئیدا کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر ۵۷ ساله ژاپنی در این باره گفت: بسیار خوشحالم که فهمیدم فیلم جدید من برای افتتاحیه بخش رقابتی جشنواره انتخاب شده است. بسیار به این امر افتخار می‌کنم.

این فیلم درباره فابین با بازی دونو است که در سینمای فرانسه نقش‌آفرینی می‌کند. وقتی او کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند دخترش لومیر که ژولیت بینوش نقش او را ایفا می‌کند با همسرش که هاوک نقش او را بازی می‌کند، از نیویورک به پاریس باز می‌گردد؛ اما ملاقات مجدد دختر و مادر ماجراهای جدیدی ایجاد می‌کند و حقیقت‌ها گفته می‌شود.

این فیلم توسط موریل مرلین از فرانسه تهیه شده است.

گرچه باربرا با این انتخاب از هالیوود فاصله گرفته اما انتظار می‌رود فیلم جدید برد پیت یعنی «اد آسترا»، و «جوکر» با بازی خواکین فینیکس در لیدو به نمایش درآیند.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1281064

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جشنواره های سینمایی جشنواره فیلم ونیز باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا انگلیس لیگ برتر هجدهم تیم ملی فوتبال ایران محمدجواد ظریف شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد