Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود دولت کردستانی روز پنجشنبه در شوری اداری دلگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهیدان نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند به طوریکه آنان با جانفشانی و گذشتن از جان و مال خود امنیت و آرامش را به کشور هدیه دادند.

وی افزود: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون توطئه‌ها و نقشه‌های زیادی برای براندازی نظام اسلامی کشیده اند که به حول قوه الهی با پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب و هوشیاری مردم همه این نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون بیکار ننشسته اند و در حال توطئه جدید هستند افزود: دشمنان با بهره گیری از شیوه‌های زیاد نهایت تلاش و کوشش خود را جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی خواهند کرد بنابراین مردم باید با هوشیاری کامل همچون گذشته این توطئه های آنان را نقش برآب کنند.

وی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خاری بر چشمان دشمنان عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه دشمنان در تلاش بودند تا ما نتوانیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خودمان را جشن بگیریم اما با هوشیاری مردم این مراسم پرشورتر از سالیان گذشته برگزار شد.

کردستانی تلاش و کوشش آحاد جامعه را جهت آبادانی و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی همه آحاد جامعه از جمله مدیران، کشاورزان و  صنعتگران وظیفه دارند بیش از گذشته تلاش کنند.

وی شایعه پراکنی جهت ناامید کردن مردم در گام دوم انقلاب را از نقشه‌ها و توطئه‌ها دشمنان عنوان کرد.

۹۹۴۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است.

سردار محمدرضا مهدوی، امروز ۲۷ فروردین در دیدار با نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان ضمن اشاره به اقدام خوب سپاه در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد و ان شاءالله طی روزهای آینده نتایج خوب این اقدامات را خواهید شنید. 

وی با بیان اینکه عملیاتی که انجام گرفت در طول تاریخ ایران و نوع خودش بی سابقه بود که ایران بتواند به تمام جبهه استکبار حمله کند، افزود: این موضوع اقتدار، شجاعت، رشادت، دلاورمردی و بزرگ‌منشی که همه و همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است را می‌رساند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: وقتی با تفکر انقلابی حرکت کنیم و رهبری انقلابی در راس داریم نه پادشاهی بزدل و هیئت واگذاری زمین در راس کشور، نتیجه این می‌شود که در برابر بزرگترین ابرقدرتها و استکبار جهانی؛ همه دنیا بدون کوچکترین ترسی و تاثیر پذیری از کشورهای دیگر و به شکل مستقل رهبر فرزانه ما تصمیم می‌گیرد و ملت بزرگوار و نیروهای مسلح این فرمان را اجرا می‌کند نتیجه این می‌شود. 

سردار مهدوی با بیان اینکه این اقدام خیلی پیام داشت‌، عنوان کرد: از امروز به بعد نگاه دنیا و کشورها به ما عوض خواهد شد. 

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی قبل از این رجز خوانی داشت و به قدرت پوشالی خود مغرور بود، هیچ کشوری را قبول نداشت و طی ماه های گذشته ۳۵ هزار انسان؛ زن، مرد و بچه را به خاک و خون کشید و این یعنی هیچ بویی از انسانیت نبردند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: خدا را شاکریم به دست نیروهای سلحشور پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت ضربه محکم و کاری به رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و همه‌ی دنیای استکبار وارد شد و هیمنه آنها بهم ریخت. 

سردار مهدوی تاکید کرد آمادگی لازم برای از بین بردن رژیم صهیونیستی برای همیشه در صورتی که دوباره دست از پا خطا کنند وجود دارد. 

وی در ادامه به فعالیت های بسیج سازندگی اشاره و ضمن تشکر از نیروهای این سازمان، گفت: وجه تمایزی که انقلاب اسلامی و کشور ما با دیگر کشورها دارد، مردمی بودنش است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردمی بودن حاکمیت مستقر در ایران باعث شده که در همه‌ی فشارها و مشکلاتی که وجود دارد ولی حاکمیت و انقلاب اسلامی مسیر خود را مقتدرانه طی می‌کند و اگر در اقدام صورت گرفته در مقابل رژیم صهیونیستی موفقیتی داشتیم برخواسته از حمایت مردمی و انقلاب مردمی است. 

سردار مهدوی گفت: در محاسبات دچار اشتباه نشویم که ما چون موشک داریم پیروز شدیم نه، موشک را همه از جمله اسرائیل و آمریکا هم دارند؛ موشک به عنوان یک پارامتر برای کشور به حساب می‌آید اما برای حاکمیت کافی نیست، پشتوانه مردمی برای حاکمیت مهم است. 

وی افزود: اگر اسرائیل پشتوانه مردمی می‌داشت باید در برابر یک گروه شبه نظامی موفق می‌بود اما اینگونه نیست دلیل هم نداشتن پشتوانه مردمی است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موشک به علاوه ملت پیروزی واقعی می‌شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که ملت به تنهایی بالاتر از موشک است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس درک کردیم. 

سردار مهدوی  با بیان اینکه اگر انگیزه و آرمان مشخص و مقدسی داشته باشیم پیروز هستیم، اظهار کرد: وقتی جایگاه ملت در انقلاب و کشور ما مهم است، ملت رمز پیروزی است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: از زمان رهبری امام خمینی(ره) تا مقام معظم رهبری همواره حفظ ملت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است. 

سردار مهدوی با بیان اینکه شیرازه و خمیرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند، تاکید کرد: اگر مردم را حفظ کنیم انقلاب ما همانگونه که تاکنون موفق بوده بعد از این هم موفق خواهد بود اگر بر حفظ مردم توجه نداشته باشیم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. 

وی افزود: حفظ مردم، عمق بخشی انقلاب اسلامی در دل مردم و پیش برندگی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که می‌تواند مردم را در صحنه نگه داشته و امید و انگیزه بدهد که مردم همواره پای کار نظام باشند همین کارهایی است که شما [بسیج سازندگی] انجام می‌دهید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود، خطاب به نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان، بیان کرد: قدر این روحیه جهادی را بدانید و تلاش کنید حفظ و فرهنگ جهادی به نسل‌های بعد منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی را روحیه جهادی پایدار نگه داشته است. 

وی ادامه داد: انتظار، توقع و اعتمادی که مردم به بسیج سازندگی دارند متفاوت است و این باعث شده در کنار تمام مشکلات یک روزنه امید مشاهده کنند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است، گفت: بسیج یعنی انقلاب اسلامی و اگر روحیه جهادی خدشه دار و مردم به بسیج بی اعتماد شوند، این انقلاب اسلامی است که متضرر خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد