Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:28:53 GMT

افت ولتاژ 41روستا در شوشتر برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۳۶۸

افت ولتاژ 41روستا در شوشتر برطرف شد

سید حمید پیشنماز روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حدود یک ماه پیش و با توجه به درخواست های مکرر مبنی بر مشکلات افت ولتاژ در روستاهای بخش میان آب و مدرس بررسی های لازم و طرح های مختلف برای رفع اساسی این مشکل در این مناطق آغاز شد.

وی افزود: بعد از سه مرحله خاموشی برای نصب پایه، سیم کشی و جابجایی خطوط شهری و روستایی بر روی ترانس های فوق توزیع در محل های مذکور موفق شدیم افت ولتاژ روستاهای آبگنجی، ظهیریه، چم فرج یک و۲، سید دخیل، حبیب آباد، سلامات، جلیعه، شریف، شجرات، شعبه طوله، قلعه گرگ، غافل، سیدحسن یک، هدام یک ،۲و سه، سید حسن ۲، حسن زبیدی، سمیده، شقاریج سفلی، شقاریج علیا، خنجر، بتوند، راهدار، گلیخون، درب خزینه، بهبید، حسام آباد، چهارگاوه، نصیر، یباره، غلیم، کنارهلاله، هلاله منزل، غانم، صوفان علیا، صوفان سفلی، سبزی، مهدیه، منحوش، مجریه، محامید، مریره، پیرگاری و نورعلی را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره برق شهرستان شوشتر ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری نماینده مردم شهرستان در مجلس روند احداث ایستگاه فوق توزیع شقایق شتاب گیرد و در سال آینده به بهره برداری برسد تا تامین برق کافی و پایدار که زیر ساخت اصلی رونق کشاورزی بخش های میان آب و شعیبیه است، فراهم شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از شهروندان بابت همکاری در مدیریت مصرف برق درخواست کرد ازاستفاده از وسایل پر مصرف در ساعتهای ۱۳ الی ۱۷ خودداری کنند چرا که استفاده از وسایل با مصرف بالا در ساعت اوج مصرف، باعث اعمال خاموشی های ناخواسته خواهد شد.

رییس اداره برق شهرستان شوشترهمچنین برای جلوگیری از خسارات ناشی از نوسانات برق از شهروندان خواست نسبت به نصب محافظ در وسایل برقی گران قیمت مانند کولر گازی و یخچال و تلویزیون اقدام نمایند.

بیش از ۶۲ هزار اشتراک برق در شهرستان شوشتر وجود دارد.

۷۱۵۹/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوشتر خوزستان برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات درس اخلاق با حضور آیت الله هاشمی علیا در محل حوزه علمیه حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود.

این جلسه درس اخلاق سه شنبه‌ها رأس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری تهران، چیذر، حوزه علمیه حضرت قائم (عج)، درب واحد برادران است.

یادآور می‌شود شرکت در این جلسه برای عموم آزاد بوده و خواهران و برادران می‌توانند حضور داشته باشند.

کد خبر 6086114 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • راه‌های برطرف کردن سریع گرفتگی بینی