Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس گل محمدزاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد ریال شامل ۱۲ قلم از کالاهای اساسی و ضروری زندگی به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی افزود: این اقدام به همت سپاه عاشورا و در راستای حمایت از جوانان مستضعف که اقدام به ازدواج کرده اند، صورت می‌گیرد.

جانشین سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به خدمات رسانی سپاه عاشورا در مناطق سیل زده گفت: سپاه عاشورا از همان روزهای ابتدایی حادثه سیل، در مناطق سیل زده آق قلا حاضر شده و به ارائه خدمات پرداخت که در این زمینه ۶۷۲ مورد لایروبی معابر و منازل، استقرار قالی شویی سیار و شستشوی بالغ بر ۲ هزار قالی، اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند منطقه و ارسال ۲۸ هزار تخته پتو به همراه بالغ بر ۴ هزار مترمربع موکت و ۱۷۵ تخته فرش از جمله این خدمات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین میزان کمک‌های نقدی جمع آوری شده از مردم توسط رده‌های سپاه عاشورا بالغ بر ۵ میلیارد ریال بود که ۶۲ دستگاه کامیون و تریلی از کمک‌های مردمی توسط سپاه عاشورا شامل ۲۷۰ تن از اقلام مورد نیاز در مناطق سیل زده کشور به این مناطق ارسال شد.

گل محمدزاده همچنین از حضور ۱۰۰ هزار جهادگر در برنامه‌های جهادی سپاه عاشورا خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته ۳۱۹ واحد کوچک اقتصادی مقاومتی بنا شد و ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد مشاغل هزینه شده که در راستای آن برای ۵۱۰ نفر ایجاد اشتغال شد.

وی در پایان تصریح کرد: برای امسال نیز ۵۰ عنوان برنامه جهادی تعریف شده که یکی از آنها راه اندازی گروه‌های جهادی محله و مسجد محور است.

کد خبر 4669975

منبع: مهر

کلیدواژه: جهیزیه عروس سپاه عاشورا کمک هزینه جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند