Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:15:23 GMT

پیش‌نویس سند تحول اجتماعی استان قم تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۴۹۵

پیش‌نویس سند تحول اجتماعی استان قم تدوین شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: پیش نویس سند تحول اجتماعی استان قم با تقسیم بندی وظایف دستگاههای اجرایی تدوین شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، رضا ملک زاده امروز در دومین کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی سلامت، زنان و خانواده در تالار امام جواد(ع) استانداری قم عنوان کرد: پیش نویس سند تحول اجتماعی استان قم یک سری از اولویت ها را بر عهده دستگاهها می گذارد، امروز این پیش نویس با تقسیم بندی وظایف دستگاههای اجرایی تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با این سند، برآنیم تا عملکرد دستگاههای اجرایی استان را در حوزه اجتماعی برنامه محور کنیم، در این مسیر شاخصه هایی را برای ارزیابی فعالیت ها تدوین کرده ایم، این پیش نویس تکالیف دستگاههای اجرایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی را در چارچوب سه برنامه یک ساله ارائه می دهد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: این سند مراحل عملیاتی شدن را می گذراند، فعالیت گروههای کاری از هفته آینده مشخص می شود و فرآیند تصویب به شورای برنامه ریزی استان خواهد رسید.
وی افزود: تصویب این سند در حدود یک ماه زمان می برد، مباحث حوزوه اجتماعی و فرهنگی بحث های فرابخشی هستند و نمی توان آن را صرفا در کارکرد یک دستگاه مترکز کرد.
وی گفت: وظایف دستگاههای اجرایی توسط شورای اجتماعی کشور در موضوعاتی چون کنترل آسیب های اجتماعی احصاء و به دستگاهها ابلاغ شد و ما صرفا می خواهیم برنامه های اجرایی را ارزیابی کنیم تا با جذب منابع و تبعیت از یک روش مشخص به نتیجه برسیم.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم افزود: در صورتی که دستگاه ها برنامه های خود را در اجرای اهداف و مفاد سند تحول اجتماعی ارسال نکنند، برای آن ها وظایفی تعیین می شود که باید آن را عملیاتی کنند.
وی بیان کرد:چهار کارگروه در آیین نامه اجرایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان پیش بینی شده که کارگروه تخصصی اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری، کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه روستایی، آمایش سرزمینی و توسعه پایدار، کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده و کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری هستند. 

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی استان قم توسعه پایدار خانواده فناوری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل