Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:32:16 GMT

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به مسجدسلیمان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۴۹۷

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به مسجدسلیمان اختصاص یافت

محمد مخبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال خدماتی که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره در سیلاب به سیل زدگان داشت یکی از رسالت هایی که در حوادث غیرمترقبه برای خود قائل هستیم رسیدگی فوری به آسیب دیدگان است.

وی افزود: زلزله ای که در مسجدسلیمان اتفاق افتاد بسیار متأثر کننده بود و به دلیل فرسودگی و بافت فرسوده شهر، خرابی ها و خسارت ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره تصریح کرد: تصمیم گرفتیم که دو هزار بسته لوازم خانگی که ۱۲ هزار قلم کالا می شود و سه هزار بسته لوازم التحریر برای مهرماه به دانش آموزان این مناطق بدهیم.

مخبر بیان کرد: با توجه به میزان بیکاری بالای مسجدسلیمان تصمیم گرفته شد یک هزار طرح اشتغال زایی خرد خانگی تا پایان امسال در مسجدسلیمان اجرایی شود که اشتغال دو هزار و ۴۰۰ نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در مجموع خدماتی که برای زلزله زدگان مسجدسلیمان در ستاد تسریع درنظر گرفته شده رقمی نزدیک به ۱۱۰ میلیارد تومان است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره بیان کرد: قول هایی که به سیل زدگان خوزستان دادیم به وقت خود اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: هرکجا کمبودهایی در مناطق سیل زده یا زلزله زده باشد یا اینکه به طور کلی آسیب دیده از حوادث باشد، در حد توان آن را جبران می کنیم.

کد خبر 4670157

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس