Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ملک حسینی یکی از رسالت های شورای نگهبان را نظارت بر سلامت انتخابات دانست و گفت: سالی که در آن هستیم، سال افزایش حضور مردم در مسائل سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اعضای ناظر دفتر ستاد شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله ملک حسینی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی» در این دیدار با بیان حدیثی از امام رضا (علیه السلام)، گفت: ایشان فرمودند «اوضاع این است که عمل ها همه ثبت می شود و جهنم در پیش، شرایط بسیار وحشت زا و سخت است، بی شک اگر فرصت کوتاه است، انسان باید شتاب کند و باید مراقبه صورت گیرد، اگر ثبت می شود این فرصتی که ما را به فرمان های کوتاه می خواند باید آماده بود و اگر جهنم نزدیک است، باید اعمال را درست کرد».

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به هر حال یک سرعت، انضباط، آمادگی و آنچه نامش یک اضطراب وجودی است، یکپارچه  می شود، پس باید حواس ها جمع باشد.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید قدر شورای نگهبان و طراحان آن در نظام را دانست، ادامه داد: آنها کسانی هستند که مورد تایید ولی فقیه در اسلام هستند و گرنه هیچ تضمینی وجود ندارد، امام این مسئله را دریافت که فقیهان باید باشند تا بر مسائل مهم جامعه نظارت کنند.
 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: در کنار اینها باید حقوقدان هایی باشند که فقه و حقوق را به خوبی بشناسند، در این طراحی فقیهان برای جامعه برکتی بوده که عاید جمهوری اسلامی شده است.
 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی نسبت به مواضع دینی جبهه می گیرند، ادامه داد: اما حق، انسان های نیک سرشت را به موافقت وا می دارد و انسان های مخالف آن را به مخالفت بر می انگیزد.

 

وی ضمن اذعان به اینکه انسان غیرمعصوم در حصار خطا و اشتباه است پس باید مراقب بود، یکی از رسالت های شورای نگهبان را نظارت بر سلامت انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: سالی که در آن هستیم، سال افزایش حضور مردم در مسائل سیاسی و سال معرفی انسان هایی به جامعه است.
 

آیت الله ملک حسینی نظارت به عنوان قانون را لازم دانست و اضافه کرد: شما نه دروغ خواهید گفت و نه انگ آن به شما زده می شود، اما هرگز نباید از جانب شما دروغ پذیرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه شما کاری نکنید که آبروی فرد دچار مخاطره شود، اظهار داشت: هرکس هر نامه ای نوشت باید شاهد، با مدرک و نامه با امضا باشد.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای نگهبان سازمان بهزیستی خراسان جنوبی امام رضا ع دهه کرامت اردبیل شیراز کانون مساجد روزنامه بیانیه گام دوم انقلاب آیت الله ملک حسینی نظارت شورای نگهبان دروغ انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود