Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بسکتبال جام ویلیام‌جونز ۲۰۱۹ که به میزبانی چین‌تایپه در حال پیگیری است، تیم ملی امید (آبی) ایران توانست دومین برد خود در این مسابقات را با برتری برابر تیم ملی اردن کسب کند.

به این ترتیب بسکتبالیست‌های ایران توانستند در نیمه نخست این بازی را با نتیجه ۳۸ - ۳۷ و در نیمه دوم نیز با نتیجه ۴۴ - ۴۰ حریف خود را شکست دهند تا در مجموع ۸۲ - ۷۷ برابر اردن به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۷ - ۱۳ ایران
کوارتر دوم: ۲۱ - ۲۴ اردن
کوارتر سوم: ۲۱ - ۲۰ ایران
کوارتر چهارم: ۲۳ - ۲۰ ایران

در پایان این بازی، سینا واحدی با کسب ۱۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران شد. هدایت تیم ملی یاران در این مسابقات را فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

بسکتبالیست‌های امید ایران فردا (جمعه) ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ در ششمین بازی خود به مصاف تیم B چین‌تایپه خواهد رفت.

انتهای پیام

کد خبر 448338

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

کد خبر 6085492 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم