Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@11:36:56 GMT

جزییات حمله به یک استودیو انیمیشن‌سازی در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۵۹۳

به آتش کشیدن شدن استودیو شرکت انیمیشین‌سازی «کیوتو انیمیشن» توسط یک فرد ۴۱ ساله دست کم ۲۵ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، پلس شهر کیوتو ژاپن روز پنج‌شنبه اعلام کرد آتش‌سوزی عمدی در استودیو شرکت «کیوتو انیمیشن» دست‌کم ۲۵ کشته و ۳۶ زخمی برجای گذاشته که حال برخی از مجروحین وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سخنگوی پلیس کیوتو، یک مرد ۴۱ ساله که در حال حاضر به دلیل سوختگی شدید در بیمارستان بستری است و امکان بازجویی از وی وجود ندارد، حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی اقدام به ریختن ماده‌ای (ظاهراً بنزین) در اطراف استودیو شرکت کیوتو انیمیشن کرده و سپس ساختمان را به آتش کشیده است.

در پی بروز این حادثه، «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن طی پیامی در حساب رسمی خود در توئیتر اظهار داشت: «این جنایت به حدی وحشتناک بود که قدرت سخن گفتن را از من گرفته است. من با خانواده‌های قربانیان این حادثه احساس همدردی می‌کنم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک انیمیشن سازی ژاپن قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

در همین راستا بلوک ۸۵ درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.

جزئیات واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

محمود قامت، معاون نظارت و واگذاری سازمان خصوصی در مورد مزایده سرخابی‌ها و معامله آن، اظهار کرد: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند به طوری که توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

وی افزود: کارگزار خریدار قیمت خرید هر سهم پایه باشگاه استقلال ۳,۰۴۶ ریال در سامانه معاملات وارد کرده بود که کارگزاری بانک صنعت و معدن برای فروش سهام این باشگاه از طرف دولت بود و مطابق رویه‌ها و مقررات معاملات فرابورس این معامله در سامانه معاملات قطعی شد که ارزش کل آن ۲,۷۹۳ میلیارد تومان است.

۶ بانک مالک پرسپولیس شدند

معاون سازمان خصوصی در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و بانک رفاه، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط، به صورت مشترک درخواست خرید سهام شرکت پرسپولیس ارائه کردند.

وی افزود: این ۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳,۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

قامت کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳,۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6085494 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود