Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@14:49:56 GMT

ذوب‌آهن همچنان چشم‌انتظار سه بازیکن سرباز!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۶۰۲

ذوب‌آهن همچنان چشم‌انتظار سه بازیکن سرباز!

به گزارش وانانیوز، 

در حالی که خدمت سربازی احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر روبه اتمام است، اما هنوز به این سه بازیکن سرباز تراکتورسازی اجازه بازگشت به تیم اصلی خود، ذوب‌آهن داده نشده است.

این درحالی است که باشگاه ذوب‌آهن در مردادماه باید در یک دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده  ایران مقابل تیم الاتحاد عربستان به میدان برود و این مسابقه جنبه ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هنوز باشگاه تراکتورسازی اجازه بازگشت این سه بازیکن را صادر نکرده است، این درحالی است که سردار کمالی رئیس منابع انسانی نیروهای مسلح نیز خواستار مساعدت با باشگاه ذوب‌آهن به عنوان نماینده ایران را داشت، اما هنوز هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده و از سوی دیگر سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز مجدانه در تلاش است تا امکان استفاده از این سه بازیکن در بازی با الاتحاد عربستان برای نماینده ایران فراهم شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی