Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:14:28 GMT

مصاف شاگردان عطایی با روسیه مدعی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۷۴۳

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ایران در اولین مسابقه خود در رقابت های والیبال جوانان جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم تونس به پیروزی رسید و با توجه به اینکه تیم روسیه با نتیجه 3 بر یک بر تیم چک غلبه کرده بود جوانان والیبالیست ایران در صدر گروه سوم ایستادند. شاگردان عطایی مقابل تیم تونس کار چندان سختی برای پیروزی نداشتند اما بازی مقابل روسیه که یکی از تیم های مدعی قهرمانی است شرایط خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روس ها در بازی با چک از ستاره 210 سانتی متری خود رونمایی کردند. ماکسیم ساپوژکوف در بازی با چک 24 امتیاز کسب کرد و بازیکنان چک هر کاری کردند نتوانستند این بازیکن آسمانخراش را مهار کنند. بازیکنان تیم جوانان والیبال ایران برای پیروزی مقابل روسیه باید به هر نحوی که شده این بازیکن را مهار کنند در غیر اینصورت روس ها می توانند برای تیم ایران خطرآفرین باشند.


اگر تیم ایران مقبل روسیه پیروز شود با 2 برد به صدرنشینی خود ادامه می دهد اما پیروزی مقابل روسیه هم نمی تواند صعود ایران را به مرحله بعدی قطعی کند چرا که پیروزی روسیه و چک مقابل تونس قطعی است و اگر چک در بازی با ایران به پیروزی برسد در آن صورت 3 تیم ایران، روسیه و چک در تعداد بردها برابر می شوند و آن وقت 2 تیمی که امتیاز بیشتری داشته باشند صعود می کنند. با توجه به این موضوع پیروزی 3 بر صفر یا حتی 3 بر یک مقابل روسیه می تواند کار ایران را برای صعود به مرحله بعدی آسان تر کند.
نکته مهم دیگر اینکه عطایی در بازی با تونس به همه بازیکنان خود فرصت حضور در میدان را داد و این موضوع باعث شد بازیکنان کلیدی تیم ایران دچار خستگی نشوند. اگر تیم ایران مقابل روسیه مغلوب شود آن وقت است که غلبه بر تیم چک حیاتی خواهد بود. روس ها برای این دوره از رقابت ها تدارک بسیاری دیده اند و می خواهند این بار با قهرمانی به خانه برگردند و بازی فردای ایران با این تیم می تواند یک فینال زودرس باشد چرا که هدف عطایی و شاگردانش هم رفتن روی سکو است هر چند این موضوع آنقدر سخت است که از سال 2007 به این سو تیم ایران نتوانسته روی سکوی این رقابت ها برود.


تیم والیبال جوانان ایران فردا(جمعه) از ساعت 15:30 دقیقه رودرروی تیم روسیه قرار خواهد گرفت. دیگر دیدار این گروه نیز بین تیم های چک و تونس برگزار خواهد شد.
تا پایان روز اول این رقابت ها تیم های ایران، روسیه، چک و تونس در رده های اول تا چهارم گروه سوم قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عطایی تیم ملی والیبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)