Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:33:27 GMT

قوانین در صیانت از محیط‌زیست سختگیرانه‌تر شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۹۳۱

قوانین در صیانت از محیط‌زیست سختگیرانه‌تر شود

هزارجریبی گفت: نیازمند هستیم که برخوردها با متخلفان در عرصه منابع طبیعی و محیط‎زیست شدیدتر شود و در این راستا باید قوانین سخت‎گیرانه‎تری وضع شود.

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، « نبی هزارجریبی» در آیین گرامیداشت روز محیط‎بانان در استان گلستان اظهار کرد: تلاش‎های بی‎شائبه محیط‎بانان استان برای حفاظت و حراست از منابع طبیعی و محیط‎زیست ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از محیط‎بانان با ایثارگری و فداکاری در طول شبانه روز از محیط‎زیست صیانت می‎کنند.

 

نبی هزارجریبی بیان کرد: باید نسبت به حفاظت از عرصه‎های محیط‎زیست و جلوگیری از شکار غیرمجاز در جامعه فرهنگ‎سازی اتفاق بیفتد.

 

وی بیان کرد: این قابل فهم نیست که چگونه می‎تواند یک فرد تنها برای شکار، یک انسان را مورد اصابت گلوله قرار دهد و برای کاهش این درگیری‎ها نیاز به فرهنگ‎سازی است.

 

 نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: نیازمند هستیم که برخوردها با متخلفان در عرصه منابع طبیعی و محیط‎زیست شدیدتر شود و در این راستا باید قوانین سخت‎گیرانه‎تری وضع شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع سازمان بهزیستی شیراز روزنامه شورای نگهبان اردبیل جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت