Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، توصیه‌های مهمی داشته‌اند و فرمودند، فقر و غنی در معنویت مردم مهم است، هر چند ثروت در دین مهم نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روایات مختلف از ائمه معصومین(ع) آمده است که فقر انسان را تا کفر می‌برد، بنابراین انتظار از مسوولان این است که جلسات شورای اداری برای آنها به عنوان اتاق جنگ محسوب شده و تمامی مدیران، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نباید مسئله ویژه‌خواری و ناعدالتی در جامعه برقرار باشد افزود: بنابراین نباید مچ‌گیری کرده بلکه باید جلوی تخلفات را به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در موضوع نماز جمعه تبلیغات خاصی انجام نشده است بیان کرد: در قرآن کریم تعبیر عجیبی در مورد نماز جمعه شده است و اینکه زمانی که اذان گفته شد، باید به سمت شرکت در نماز جمعه حرکت کرده و معامله نیز در زمان نماز جمعه حرام است.

قریشی با تاکید بر اینکه مسوولان استانی باید در نمازهای جماعت شرکت کنند گفت: در نماز جمعه ریاکاری جایز است تا دیگران نیز بر اهمیت آن واقف باشند.

وی در ادامه نیز با تاکید بر اینکه باید تسهیلات لازم برای حضور نمازگزاران فراهم شود اظهار کرد: باید امکانات و بستر حضور مردم در نمازهای جمعه توسط مسوولان شهری و استانی فراهم شود و در این رابطه نیز، هر کسی می‌تواند در مورد خطبه‌های نمازجمعه، اظهارنظر کرده و پیشنهاد و حتی انتقاد کند.

انتهای پیام/ع

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به حمله مقتدرانه و غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقررهای نظامی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی اظهار داشت: به دنبال حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی و براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه این رژیم باید تنبیه شود، بنابراین با همکاری تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این دفاع انجام شد.

وی تصریح کرد: در این راستا اقدام جمهوری اسلامی در حمله به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی سبب شور و شعف و غرور ملی برای ایران اسلامی شد و این حرکت منسجم و مقتدرانه به یکی از رژیم‌هایی که از سالیان گذشته ملت مظلوم فلسطین را استثمار کرده و در جهان مرتکب جنایات مختلف شده است و خود را قدرت برتر منطقه می‌داند، سبب غرور امت اسلامی شده و توانست یک بار دیگر ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و هیمنه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را فرو بریزد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌تردید جای بسی افتخار بود که امروز نیروهای مسلح کشورمان به جایی رسیده‌اند که در برابر تمامی زورگویان دنیا قدعلم کرده و به آنها نشان دادند که خون ملت مسلمان در هر جایی که باشد از ناحیه سربازانی که وفادار به اسلام و انقلاب بوده است دفاع خواهد شد و از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر کجا که لازم باشد پیروی می‌کنند و اجازه نخواهند داد که خون آنها بر زمین بماند بلکه برای اینکه اهداف والای این شهدا را به رخ جهانیان بکشانند، در هر نقطه‌ای از جهان که لازم باشد آن را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی با اشاره به وعده جمهوری اسلامی ایران برای انتقام خاطرنشان کرد: این وعده سبب شد تا رژیم صهیونیستی در وحشت کامل به سر ببرد و همه آنها را به پناهگاه‌ها بکشاند و از سوی دیگر یک جنگ روانی وحشتناکی تمام آنها را فراگرفته بود و سبب شد زمانی که با کمال غرور و افتخار، فرزندان سلمان فارسی از بالای گنبد طلایی بیت المقدس عبور کرده و مناطق نظامی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم می‌نوردید، باعث افتخار بیشتر و بزرگتری شود.

ماموستا کلشی‌نژاد بیان کرد: امید است خداوند متعال توفیق دهد تا با پشتیبانی از این سربازان خالص اسلام و انقلاب، در آینده‌ای نزدیک نماز جماعت و نماز وحدت و نماز آزادی بیت‌المقدس و نماز آزادی مردم مظلوم غزه و فلسطین را در بیت‌المقدس اقامه کرده و این درس عبرتی برای همه نیروهای مستکبر جهانی شد که از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کردند و برای جلوگیری از پهپادها و موشک‌های ایرانی که می‌رفت قلب آنها را نشانه گیرد، جلوگیری کرده اما با وجود تمامی تلاش‌های ابرقدرت‌های جهانی، خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران، خطوط موردنظر را درنوردید و نقطه‌های مورد نظر را مورد هدف قرار داد و درس عبرتی برای تمام این قلدرانی شد که باید در دادگاه‌های عادلانه جهانی به جرم، به خاک و خون کشاندن انسان‌های بی‌گناه در غزه و در جای جای جهان باید محاکمه شوند.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش‌هایی است که با گذشتن از جان خود در کف دست، برای دفاع از کشور و پیشرفت و توسعه و برای برقراری امنیت در جای جای این مرز و بوم خود را نشان داده و سربازان واقعی اسلام و ارتشی که با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها آماده فداکاری و جانفشانی بوده و امید است شاهد برچیده شدن جرثومه فساد و تباهی در تمامی کشورهای جهان به ویژه بلاد اسلامی باشیم.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه با موضوع اقتصادی و معیشت مردم اشاره کرد و گفت: در این رابطه مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید با پیروی از شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند چون بی‌شک مشارکت مردمی می‌تواند رشد اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورد و موضوع معیشت مردم را به نحو احسن حل کند و از برخی مشکلات بکاهد پس مسئولان باید به سرعت مشکلات اقتصادی مردم را حل کرده و زمینه اشتغال را برای جوانان آماده کنند به ویژه زمینه این کار در آذربایجان‌غربی فراهم است و این استان با سه کشور هم مرز بوده و می‌تواند نقطه امیدی باشد تا جوانان و مردم از همین مرزها ارتزاق کرده و موضوع معیشت حل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی