Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی قوامی روز پنجشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان اظهار داشت: میزان تخصیص اعتبارات در سال ۹۷، حدود ۵۰ درصد بوده است که این رقم در این استان با احتساب میزان تخصیص‌های اعتبارات منابع سفر رهبر انقلاب به ۶۰ درصد می‌رسید.

وی افزود: امسال پیش بینی می‌شود که میزان تخصیص اعتبارات بیش از ۲۵ درصد نباشد اما در خراسان شمالی، با سفر رئیس جمهوری، میزان تخصیص اعتبارات در دو سال آتی، بیش از میانگین کشوری خواهد بود و این از برکات این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های سخت کشور و وضعیت نامناسب اعتباری، سفر رئیس جمهوری برای استان دستاوردهای خوبی داشته است و باید تلاش کنیم آثار آن برای مردم بر زمین بنشیند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مردم ما را با تحریم‌ها تحت فشار قرار داده است و از ورود کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای به ایران مانع شده تا به خیال خود، کارخانه‌های ما را به تعطیلی و کارگران را به بیکاری بکشاند.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا با تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری‌ها، مردم را علیه نظام بشوراند و نسبت به انقلاب معترض کند، اما مردم ما در هفته جاری در نمایش تاریخی، در حضور حماسی شرکت کردند و نشان داند پای آرمان‌های انقلاب هستند.

قوامی با اشاره به پیگیری‌های استاندار خراسان شمالی برای دعوت از رئیس جمهوری، به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در یک ماه، شاهد سفر رئیس دو قوه به استان بودیم که نقطه عطفی در مسیر توسعه این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد برای خرید ۹ هزار و ۵۰۰ تن محصول لوله گستر، یکی از دستاوردهای سفر آقای لاریجانی به استان است که در یک ماه، توانست به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال ارزش افزوده برای یک سال داشته باشد.

وی گفت: همه، در کارها و اقدامات انجام شده در سفر رئیس جمهوری نقش داشند و هر آنچه از پروژه کوچک تا طرح‌های زیربنایی مصوب و یا تأمین اعتبار شد، با تلاش و نقش همه بوده است و این نیست که کسی بگوید من به تنهایی در آن سهم داشته‌ام.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد که طرح توسعه پتروشیمی هم اجرایی می‌شود.

دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: موضوع اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان و تهیه f.s تا ۲۰ روز آتی به سرانجام می‌رسد.

علی قربانی اظهار داشت: در نشستی که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم او هم از اجرای این طرح دفاع کرد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای شریعتمداری تاکید دارند که اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان علاوه بر اینکه به لحاظ اقتصادی اهمیت دارد، به لحاظ اجتماعی هم اهمیت دارد زیرا قول رئیس جمهور به مردم است.

وی افزود: اجرایی نشدن تعهدات و قول‌ها سبب از بین رفتن اعتماد مردم و سرمایه‌های مردمی می‌شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام جلیل محمدی گفت: پس از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، مردم خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی خواهند کرد.
وی افزود: از مردم ولایت‌مدار و مؤمن استان دعوت می‌شود در این مراسم حضور پیدا کنند تا حمایت مجدد خود را از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران اعلام کنیم.
گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ده‌ها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲