Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:57:47 GMT

مهریز آماده برگزاری اردوی تیم‌های ملی است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۲۵۵

مهریز آماده برگزاری اردوی تیم‌های ملی است

رضا زارع زاده مهریزی عصر پنجشنبه در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتوالی ایران در ورزشگاه شهید محصل همدانی مهریز افزود: وجود زمین، سالن، آب و هوای مناسب، قرار گرفتن منطقه در کنار جاده اصلی کشور و نزدیکی به مرکز استان، ظرفیت‌های خوبی برای برپایی اردوهای تیم ملی است.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده هرگونه همکاری و همراهی در پذیرایی و میزبانی تیم‌های ملی و برگزاری اردوها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهریز اظهار داشت: حضور بازیکنان نخبه کشور در رشته‌های مختلف منطقه و برگزاری اردوها و رقابت‌های ملی و منطقه‌ای موجب گسترش ورزش است.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در بین جوانان منطقه در اکثر رشته‌های ورزشی وجود دارد که با حضور ملی پوشان و مدال آوران موجب توسعه بیشتر آن می‌شود.

اردوی تیم ملی فوتوالی جمهوری اسلامی ایران از یکشنبه ۲۳ تیرماه جاری در زمین ساحلی ورزشگاه شهید محصل همدانی مهریز با حضور هشت بازیکن آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.

سید مهدی میرجلیلی، سیدحسین میرحسینی، سیدعلی سیدی از یزد، وحید ایمری، محمود شادان، فرشاد پور فرزان از گلستان و مصطفی احمدی و رحمان یزدانی از خراسان شمالی در این اردو حضور دارند.

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده است که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب قهرمان آسیا شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهز یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
 محمد بربست از مهاباد و متین احمدی از بوکان به این اردو دعوت شده اند. 
 تیم ملی خود را برای رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ که از اول خرداد در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج