Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:07:10 GMT

محموله داروی دامی غیر مجاز در سبزوار کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۳۴۸

محموله داروی دامی غیر مجاز در سبزوار کشف شد

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: در بازدید و بازرسی به عمل آمده از یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی در این شهر چند قلم داروی دامی غیر مجاز کشف شد.
دکتر ولی الله جغتایی افزود: فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی اجازه عرضه دارو و انجام خدمات درمانی و واکسیناسیون برای هیچ نوع دامی را ندارند و داروهای دامی عرضه شده باید دارای پروانه ساخت از سازمان دامپزشکی بوده و در داروخانه‌های معتبر دامپزشکی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دارندگان حیوانات خانگی برای امور درمان باید به درمانگاه های اختصاصی و عمومی دامپزشکی که دارای پروانه معتبر دامپزشکی هستند مراجعه نمایند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز