Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: به دنبال برگزاری موفق کنفرانس اکو قرار است طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان اردبیل از طریق سایت کشورهای عضو اکو معرفی شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با همراهی و کمک مسئولان استان اردبیل همایش موفقیت‌آمیزی را در سطح مسئولان ارشد کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل شاهد بودیم که با قدردانی و استقبال خوب اعضای اکو نیز روبرو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد شرکت کنندگان قرار شد طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری از طریق سایت کشورهای عضو اکو معرفی شوند تا زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه فراهم آید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل ادامه داد: نظام پزشکی تهران در ارائه این طرح‌ها با محوریت پزشکی و درمانی و توریسم تخصصی در این بخش پیشقدم شده که امیدواریم رهاورد آن به نفع کشورمان و استان اردبیل باشد.

پیرموذن به وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره یک و دو اردبیل اشاره کرد و گفت: شرکت‌های خدماتی در این حوزه مطلوب عمل نکرده‌اند و قطعا نظارتی نیز بر عملکرد آنها نبوده است.

وی افزود: متاسفانه زیرساخت‌های قبلی در حال از بین رفتن است و باید در واگذاری کارهای شهرک‌ها به شرکت‌های خدماتی بازنگری شود تا ضعف‌ها و نقص‌ها برطرف و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه تامین نیازمندی‌ها با دغدغه‌ای روبرو نشوند.
 
اگر ترامپ نبود عملکرد استاندار اردبیل دو برابر نمایان می‌شد

در این جلسه مدیر کارخانه و واحد تولیدی درب‌های ملامینه در اردبیل نیز با قدردانی از انتخاب مدیریت شهرک‌های صنعتی و صمت از جنس صنعتگران اظهار کرد: ما در استان اردبیل با رشد منفی جمعیت روبرو هستیم که علت آن تشدید مهاجرت در سال‌های اخیر است.
عباسی با اشاره به ظرفیت‌های خوب تولید ثروت در استان نظیر قله سبلان و احداث تله کابین در دامنه‌های سبلان برای جذب بیش از 10 میلیون گردشگر داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: بهتر است اسم منطقه آزاد تجاری استان اردبیل را قفقاز بگذاریم تا جهان شمول باشد.
وی با انتقاد از نبود زیرساخت‌های اولیه در شهرک صنعتی اردبیل و از بین رفتن آسفالت جاده‌های دسترسی به شهرک‌های بیان کرد: مسئولان وقت باید در این زمینه محاکمه شوند چرا که پول مصالح درجه یک را گرفته و مصالح درجه سه استفاده کرده‌اند.
عباسی به نابودی جاده‌ها و مسیرهای دسترسی به شهرک‌های صنعتی نیز اشاره و تصریح کرد: ای کاش ترامپ لعنتی نبود تا کارنامه استاندار اردبیل دو برابر وضعیت فعلی نمایان می‌شد ولی امیدواریم با پائین آمدن نرخ ارز مسایل به نحو ملت و کشور ختم به خیر شود.
وی مهمترین خطر کشور و استان اردبیل را خطر بیکاری جوانان و پیامدهای ناگوار آن در اعتیاد و گوشه‌نشینی جوانان اعلام کرد و گفت: در روز قیامت از عملکرد ما سوال خواهند کرد که چرا با جذب سرمایه‌گذاری‌ها نتوانستیم فرصت‌های اشتغال بیشتری را فراهم کنیم.
 
به رغم داشتن سرمایه‌های غنی، مدیریت ضعیف همچنان آزاردهنده است

مدیرعامل شیران نگار نیز در این جلسه با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان از پرداخت حق و حقوق بیمه‌ای، مالیات و ... نگران نیستند، اظهار کرد: آنچه که ما را رنج می‌دهد ناتوانی مدیریتی در عرصه‌های مختلف است که به معنای واقعی کشور را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.
هاشم ارو‌ج‌زاده خاطرنشان کرد: ما اگر مدیریت قوی داشته باشیم به راحتی مشکلات را حل خواهیم کرد و از وضعیت رکود فعلی نیز خارج خواهیم شد.
مدیرعامل تارا و ابریشم سبلان نیز با انتقاد از کار غیرقانونی رخ داده در این مجموعه تولیدی و واگذاری آن به شکل ابهام‌آمیز به دیگر سرمایه‌گذاران بیان کرد: ستاد تسهیل، بانک‌ها و مسئولان تصمیم‌گیر در بخش صنعت و معدن در واگذاری این مجموعه‌ خطا کرده و موجب تضییع حقوق صاحبان اصلی این واحد شدند.
 
نباید به واحدهای معدنی سنگ و لاشه مجوز بدهند

رئیس انجمن خانه معدن استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالقوه بخش معدن در اشتغال آفرینی جوانان گفت: معدنکاران انتظار دارند تا در سخت‌ترین شرایط و خارج از شهرها امنیت آنها تامین شده و تزریق تسهیلا بانکی نیز به خوبی انجام شود.
ضربی‌زاده بیان کرد: از چهار میلیارد تومان درخواست تسهیلات تنها 700 میلیون تومان منابع بانکی به معدنکاران پرداخت شده در حالی که در این شرایط سخت اقتصادی باید با تزریق منابع یارانه‌دار به کمک احیا و توانمندسازی واحدهای معدنی بیاییم.
وی افزود: تنها جایی که در استان از معدنکاران حمایت می‌شود خانه معدن است که امیدواریم این تشکل غیردولتی به جلسات استانی دعوت شوند تا در تصمیم‌گیری‌ها و ارائه راهکارها دخیل باشند.
ضربی‌زاده به تعدد واحدهای معدنی سنگ لاشه، دانه‌بندی شن و ماسه و کارخانه‌های آسفالت اشاره کرد و گفت: به اندازه سه استان کشور در اردبیل در این حوزه مجوز صادر شده و یک رقابت ناسالم و نامطلوبی را در این بخش شاهد هستیم.
وی در پایان ضرورت پرداخت مطالبات پیمانکاران را در جلوگیری از تعطیلی واحدها و اخراج کارگران یادآور شد و تصریح کرد: ما از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم تا بعد از یک سال مطالبات معدنکاران را پرداخت کنند تا حداقل حقوق و مزایای کارگران پرداخت شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ثروت دستگاه های اجرایی سرمایه گذاری قفقاز معدن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!