Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰۰عینک طبی در میان کودکان مراکز و خانواده های سامانه حامی منطقه ۱۵ توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری با اعلام خبر فوق افزود: در چند ماه گذشته خدمات چشم پزشکی به  390 نفر از کودکان مراکز پرتو رضویه، اتابک، خاوران و خانواده های سامانه حامی با همکاری انجمن خیریه نوآوران سلامت ارائه و برای 200 نفر  عینک تجویز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ افزود: طبق تشخیص پزشکان انجمن، از این تعداد برخی به دلیل مشکلات همزمان نزدیک بینی و دوربین بودن چشم بایستی از دو عینک استفاده کنند که در این راستا عینک ها توسط این گروه خیر تهیه و تحویل کودکان و خانواده های سامانه حامی شد.

 

مختاری یادآور شد: در کلینیک سیار چشم پزشکی، یک سالن به همراه وسایل و لوازم پزشکی پیش بینی شده و نیز با استفاده از امکانات موجود در آن، خدمات چشم پزشکی انجام می شود و این گروه پزشکی خیرخواه به واسطه قرار گرفتن کلینیک در کامیون، تمامی خدمات خود را سیار و در محل ارائه می کند.

 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: با آماده شدن سایر عینک ها در ماه های آینده، روند توزیع عینک های باقیمانده در مرکز خدمات اجتماعی انجام می شود.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع شیراز سازمان بهزیستی دهه کرامت اردبیل روزنامه بیانیه گام دوم انقلاب خراسان جنوبي خراسان جنوبی عینک عینک طبی عینک ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج