Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، مقصد روز سوم سفر معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر در همسایگی کشور عراق بود.

مهران قربانی طی این بازدید در جریان چگونگی تردد مسافرین و وسایط نقلیه از این پایانه مرزی قرار گرفت.

وی ضمن تاکید بر ساماندهی و زیباسازی ورودی پایانه مرزی تمرچین بر جلوگیری از ازدحام و ترافیک خودرو‌ها در مقابل ورودی پایانه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به رویکرد ممیزی در پایانه‌های مرزی بر توجه به نظم و چیدمان و مسایل زیبایی منظر در محوطه و سالن‌های مسافری مبادی ورودی و خروجی کشور تاکید و پایانه مرزی تمرچین را یکی از پایانه‌های مهم کشور عنوان کرد و افزود: برخی مواقع روزمرگی در انجام امور جاری پایانه‌های مرزی ممکن است مانع از دیده شدن برخی ایرادات غیر محسوس باشد که ضروری است با دقت بیشتر و مشاوره لازم در این گونه امور، نسبت به رفع آن‌ها در اسرع وقت اقدام نمود.

قربانی همچنین به حجم بالای تردد کامیون‌های سوختی از پایانه مرزی تمرچین اشاره کرد و گفت: لازم است برای جلوگیری از حوادث ناگوار امنیت تردد این ناوگان فراهم و سیستم‌های اطفای حریق همواره در پایانه مجهز و آماده باشند.

  انتهای پیام/م   معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه مرزی تمرچین بازدید کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است